بهترین هتل 5 ستاره تبریز از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا

بهترین هتل 5 ستاره تبریز از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا
تور لحظه آخری-کاماپرس

سفر به شهر زیبا با مردمان خونگرم و مهمان‌نواز تبریز بدون شک یکی از بهترین و خاطره‌انگیز‌ترین سفرها خواهد بود. قطعا یکی از قسمت‌های مهم سفر انتخاب و رزرو هتل متناسب با نیاز مسافران است. با وجود سایت‌های رزرو آنلاین این موضوع تا حد زیادی حل شده است. فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا از جمله سایت‌هایی هستند که با بررسی و ارایه نظرات کاربران درباره هتل‌ها انتخاب آنها را برای مسافران آسان‌تر کرده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، بهترین هتل 5 ستاره تبریز را از نظر کاربران فلایتیو، اسنپ تریپ و علی بابا معرفی می‌کند.

بهترین هتل 5 ستاره تبریز از نظر کاربران فلایتیو

هتل لاله پارک تبریز با امتیاز 8.2 اولین هتل در لیست جستجوی سایت فلایتیو است که با امکانات و خدمات مختلف به مهمانان و مسافران مختلفق خدمات اراته می‌کند. کامنت‌های هتل هم اکثرا مثبت و رضایت‌بخش است. هتل بعدی هتل لاله کندوان است که با امتیاز کاربران 8 در جایگاه دوم بهترین هتل 5 ستاره تبریز قرار می‌گیرد. این هتل امکانات و خدمات بی‌نظیری را در فضای خاص و منحصر به فرد به مهمانان عرضه می‌کند و جایگاه ویژه‌ای در بین آن‌ها دارد. هتل بعدی هتل پارس ائل گلی است که امتیاز 7 کاربران را دریافت کرده است. نظرات کاربران هم در مورد این هتل این بود که نظافت و رفتار کارکنان واقعا خوب بود و صبحانه‌هایی که داشت متنوع بودند.

بهترین هتل 5 ستاره تبریز از نظر کاربران فلایتیو

بهترین هتل 5 ستاره تبریز از نظر کاربران اسنپ تریپ

با جستجوی بهترین هتل 5 ستاره در سایت اسنپ تریپ بیشترین امتیازی که به هتل‌ها تعلق گرفته مربوط به هتل لاله پارک تبریز است. این هتل امتیاز 4.5 را دریافت کرده است و اکثر نظراتی که در مورد این هتل توسط کاربران ثبت شده است مثبت و رضایت‌بخش است. هتل بعدی هتل ائل گلی تبریز است که در جایگاه دوم بالاترین امتیاز در بین هتل‌های 5 ستاره سایت اسنپ تریپ قرار گرفته است. این هتل امتیاز 4.2 دارد و اکثر نظرات کاربران درباره خدمات و امکانات عالی این هتل و رفتار خوب و بااحترام پرسنل است. هتل بعدی هتل شهریار تبریز است که امتیاز 3.7 دارد و اکثر نظرات مهمانان و تجربه اقامتشان در مورد خوب بودن امکانات و تمیزی اتاق‌ها و برخورد خوب کارکنان هتل است. همچنین از صبحانه خوشمزه این هتل نیز بسیار تعریف شده است.

راز آسمان پایتخت

بهترین هتل 5 ستاره تبریز از نظر کاربران اسنپ تریپ 

بهترین هتل 5 ستاره تبریز از نظر کاربران علی بابا

در سایت علی بابا و در لیست جستجو بهترین هتل 5 ستاره به اسم هتل پارس ائل گلی می‌رسیم که امکانات و خدمات حرفه‌ای و متنوعی را در اختیار مهمانان قرار داده است و از لحاظ مسافتی تنها 10 دقیقه پیاده‌روی تا پارک ائل گلی دارد. نظراتی که کاربران در سایت علی بابا در مورد این هتل قرار داده‌اند پنجاه است و عده‌ای نظرات مثبت دارند و عده‌ای از خدمات هتل چندان هم راضی نیستند. در جایگاه بعدی هتل لاله پارک قرار می‌گیرد که همه نظرات کاربران آن از تمیزی اتاق‌ها و امکانات و خدمات عالی هتل و برخورد بااحترام و مناسب کارکنان آن است. هتل شهریار در جایگاه سوم قرار می‌گیرد که بیشتر نظرات هم در مورد این هتل مثبت بوده و اکثرا از پرسنل خوش‌برخورد، مهمان‌نواز و تمیز بودن اتاق‌ها در کامنت‌ها می‌گویند.

بهترین هتل 5 ستاره تبریز از نظر کاربران علی بابا

انتهای پیام

مرتبط با : اسنپ تریپعلی بابافلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز