راهکار آیتول برای پرداخت خودکار خلافی خودرو

آیتول، در اقدامی نوآورانه امکان استعلام و پرداخت خلافی خودرو را به صورت آنی و خودکار بر بستر پلتفرم خود ایجاد کرده است.

سامانه جامع و یکپارچه خدمات خودرویی (آیتول)، در راستای تحقق وعده برند خود، مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه­‌های خودرویی کاربران، امکان پرداخت سریع خلافی خودرو را به همراه دریافت اشتراک اطلاع‌­رسانی آیتول بر بستر اپلیکیشن و وبسایت خود ایجاد کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مزیت پرداخت خلافی خودرو در آیتول، استفاده از اشتراک اطلاع­‌رسانی بوده و براین اساس، کاربر هرگز مشمول جریمه دیرکرد و توقیف خودرو نمی‌شود؛ در واقع با فعال شدن سرویس پرداخت مستقیم (direct debit) و شارژ کیف پول، تمام پرداختی­های خودرو به صورت خودکار توسط سامانه هوشمند آیتول انجام می­‌گیرد.

کاربران با فعالسازی اشتراک اطلاع‌­رسانی آیتول، استعلام خلافی خودرو، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، طرح ترافیک و موعد بیمه شخص ثالث خودرو را به صورت سالانه را از طریق وبسایت و اپلیکیشن آیتول دریافت می­‌کنند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

گرفتن خلافی خودرو با موبایل در آیتول از طریق استعلام از طریق کدملی، شماره پلاک و استعلام با شناسه قبض کاربر صورت می‌گیرد و جزئیات کامل جرائم به همراه تک تک خلافی‌­ها بعد از احرازهویت قابل مشاهده و پرداخت است.

استفاده از خدمت استعلام و پرداخت خلافی خودرو در آیتول، بدون احراز هویت در سامانه سخا امکان‌پذیر بوده و مالکان خودرو می‌توانند بدون مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ و با هزینه­ای کمتر (به مبلغ 5200 تومان) نسبت به استعلام خلافی اقدام کنند. گفتنی است که آیتول دخل و تصرفی در تعیین این نرخ  نداشته و در صورت پرداخت خلافی از طریق آیتول، تسویه خلافی به صورت آنی و لحظه‌ای انجام شده و جرائم خودرو از لیست خلافی سامانه راهور حذف می‌شود.

استعلام خلافی در آیتول با توجه به همکاری رسمی آیتول و پلیس راهور و همچنین اتصال سامانه آیتول به سامانه اجراییات پلیس راهور، کاملاً به‌روز بوده و مبلغ خلافی پرداخت شده، به صورت آنی از سامانه پلیس راهور حذف خواهد شد.

آیتول به عنوان پلتفرم یکپارچه خدمات خودرویی، خدمات کاربردی همچون تمدید و خرید بیمه بدنه، پرداخت عوارض آزادراهی خودرو، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، عوارض سالیانه خودرو و… را در بستر وبسایت و اپلیکیشن خود ارائه کرده است که با فرآیندهای سریع و نوآورانه پاسخگوی نیاز کاربران است.

انتهای پیام

مرتبط با : آیتول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز