شرایط جدید خرید اقساطی بیمه خودرو اعلام شد

بیمه قسطی خودرو بدون نیاز به ضمانت از تازه‌­ترین خدمات آیتول است که روی بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو ارائه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، آیتول به عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی در اقدامی نوآورانه، این خدمت را از اوایل مرداد ماه امسال، به لیست جدیدترین محصولات خود اضافه کرده و به عنوان پیشتاز فروش اقساطی بیمه بدون ضمانت، به سایر کسب و کارها پیشنهاد می‌دهد با ایجاد شرایط منعطف و اقتصادی در جهت رفاه حال کاربران گام بردارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در سرویس خرید قسطی بیمه خودرو از آیتول، فرایند مراجعه کاربران و دریافت خدمات نسبت به شیوه‌های سنتی خرید بیمه، آسان‌تر شده و تفاوت اصلی استفاده از این سرویس جدید در مراحل خرید و نحوه پرداخت است.

فرآیند خرید بیمه قسطی خودرو

امکان خرید بیمه شخص ثالث اقساطی و بیمه بدنه به صورت اقساطی به مالکان خودرو کمک می‌کند تا حق بیمه شخص ثالث و بدنه خودروی خود را در فاصله زمانی معین و برنامه‌ریزی شده بپردازند. فرآیند خرید بیمه قسطی در آیتول به این نحو است که مالک خودرو پس از ورود به سایتitoll.ir  و انتخاب خدمات بیمه خودرو، با ثبت پلاک و کدملی، امکان مشاهده اطلاعات خودروی خود را پیدا می­کند. کاربر در گام بعدی و پس از تایید مالکیت خودرو و ثبت میزان خسارت در سال گذشته، وارد مرحله انتخاب خرید اقساطی بیمه خودرو می­شود.

آریاک سفر

در مرحله بعدی، مالک با انتخاب بیمه‌­گذار مورد نظر از میان شرکت‌­های بیمه‌­ای معتبر می‌­تواند از اقساط 4 تا 6 ماهه در پرداخت بیمه‌­نامه بهره­‌مند شده و با تایید پیش­نویس بیمه‌­نامه و تعهدات پرداخت اقساط، خرید خود را قطعی کند.

با استفاده از سرویس جدید آیتول، بیمه‌گذاران می‌توانند وجوه مربوط به خرید یا تمدید بیمه‌نامه‌ خود را بر اساس مدل قراردادی و اعتبارسنجی آیتول پرداخت کنند. سررسید اقساط به منظور تمدید یا خرید بیمه‌نامه نیز همان تاریخ صدور بیمه نامه است و آخرین مهلت پرداخت صورتحساب تا 5 روز بعد از تاریخ سررسید است که در صورت عدم پرداخت صورت حساب در موعد مقرر، بیمه‌گذار مشمول بدحسابی می­شود.

آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، سرویس­های جامعی را به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن خود ارائه کرده است و خرید قسطی بیمه به عنوان جدیدترین خدمت آیتول در راستای تحقق وعده این برند مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه‌های خودرویی کاربران، در لیست خدمات این شرکت قرار گرفته است.

کاربران آیتول می­توانند در کنار خرید بیمه قسطی بدون چک و سفته، از امکان مقایسه خدمات شرکت‌های بیمه­ای، پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، خرید آسان و سریع بیمه‌نامه، صدور سریع بیمه‌نامه از تمام شرکت‌‌های بیمه و تضمین بهترین قیمت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : آیتول
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز