خرید بیمه بدنه خودرو با تخفیف

بیمه بدنه خودرو یکی از بیمه‌های اساسی است که همه افراد نسبت به دریافت آن اقدامات لازم را انجام می‌دهند. صاحبان خودرو می‌توانند در کنار بیمه شخص ثالث، حوادث و خودروی بین الملل، به بیمه بدنه نیز توجه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که مدام در سفرهای جاده‌ای هستند یا برای رفتن به محل کار خود مجبورند مسافت زیادی را از منزل به سمت اداره یا کارخانه طی کنند، بهتر از خرید بیمه بدنه برای خودرو خود غافل نشوند. در واقع فرد بعد از خرید ماشین نو یا دست دوم بهتر است کلیه پوشش‌های بیمه‌ای را برای آن دریافت کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چه مواردی تحت پوشش بیمه بدنه خودرو قرار می‌گیرند؟

خطرات تحت پوشش بیمه بدنه خودرو به دو بخش اصلی و فرعی تقسیم می‌شود. خطرات اصلی شامل سرقت خودرو، رخ دادن حوادث ناگهانی برای اتومبیل از قبیل آتش سوزی، انفجار و صاعقه است. اما خطرات فرعی شامل سرقت قطعات خودرو، شکستن شیشه، خسارت‌های ناشی از کاهش ارزش اتومبیل، خسارات وارده بر بدنه خودرو در اثر حمل موارد منفجره و دیگر خسارات فرعی هستند.

آریاک سفر

هزینه بیمه بدنه خودرو به عوامل مختلفی مثل نوع و مدل خودرو، سال تولید، ارزش آن و موارد دیگری مانند تخفیف عدم خسارت و … بستگی دارد و با در نظر گرفتن این موارد محاسبه می‌شوند. در صورتی که فردی به خرید بیمه بدنه و شخص ثالث از این شرکت اقدام کند، تخفیفات ویژه‌ای برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

افرادی که قصد خرید بیمه بدنه دارند می‌توانند به سایت آیتول مراجعه کرده تا با شرایط مناسبی بیمه مورد نظر خود را بخرند. افراد به منظور استعلام بیمه بدنه خودرو خود می‌توانند هم اکنون به وبسایت آیتول مراجعه کرده و خرید را به صورت غیرحضوری و با چند کلیک انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : آیتول
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز