راهبران مترو چقدر حقوق می گیرند؟

به گفته قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران، راهبران مترو ماهیانه 25 تا 40 میلیون تومان دریافت می‌کنند که البته این خبر با واکنش راهبران مترو مواجه شد.

به گزارش کاماپرس، راهبران مترو اعلام کرده‌اند حداکثر حقوق دریافتی آن‌ها در سال‌های پایانی خدمت 25 میلیون تومان است و حداقل‌بگیران نیز با اضافه کار 15 میلیون تومان دریافت می‌کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

چندی‌ پیش مجید رستمی اظهار کرد: در سال جاری ساعت کاری راهبران مترو تهران بین 9 تا 12 ساعت بوده که این افراد علاوه بر اضافه‌کاری و مزایا 25 میلیون تومان دریافت می‌کنند.

به گفته وی برخی راهبران نیز بیش از 45 میلیون تومان دریافت می‌کنند که به سابقه نیروها بستگی دارد. افراد باسابقه و در آستانه بازنشستگی در ماه بین 28 تا 29 روز فعالیت می‌کنند و حقوق آن‌ها از 35 تا 40 میلیون تومان متغیر است.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

البته یک روز پس از گفته‌های قائم‌مقام عملیات شرکت بهره‌برداری مترو تهران، برخی راهبران به این خبر واکنش نشان دادند و این موضوع را خلاف واقع دانستند. به گفته راهبران مترو حداکثر حقوق دریافتی آن‌ها 25 میلیون تومان است و حداقل‌بگیران نیز با اضافه‌کار 15 میلیون تومان دریافت می‌کنند.

براساس گزارش منتشرشده در ایلنا، راهبران ضمن اشاره به کار 9 تا 12 ساعته می‌گویند: این شغل تمام مولفه‌های یک کار سخت و زیان‌آور را دارد اما مسئولان مترو برای احقاق این حق کاری نکرده‌اند. امواج الکترومغناطیسی موجود در فضا بسیاری از راهبران را با مشکلات شنوایی و بینایی مواجه کرده است.

این نیروها همچنین اعلام کردند: حقوق 45 میلیون تومان کذب و جوسازی است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز