خطرناک ترین بزرگراه تهران کدام است؟

به گفته کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران، بیش از 50 درصد تصادفات پایتخت مربوط به موتورسواران است. رتبه اول تصادفات تهران نیز به بزرگراه امام علی(ع) اختصاص دارد زیرا موتورسواران در این محدوده به صورت ایمن رانندگی نمی‌کنند.

به گزارش کاماپرس، سرهنگ جوانبخت اشاره کرد: طی 9 ماهه امسال؛ 41 درصد فوتی‌ها، 63 درصد جرحی‌ها و 11.2 درصد تصادفات خسارتی، برای موتورسیکلت سواران در بزرگراه‌های شهر تهران بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

جوانبخت افزود: به سبب آنکه موتورسیکلت سواران در معابر بدون در نظر گرفتن موارد ایمنی رانندگی می‌کنند حوادث تلخی را رقم می‌زنند تا جای‌که 50 درصد تصادفات معابر بزرگراهی پایتخت مروبط به تصادف موتورسواران است.

کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران اظهار کرد: رتبه اول تصادف کشور مربوط به بزرگراه امام علی است زیرا موتورسواران در این بزرگراه تردد زیادی دارند و به صورت ایمن رانندگی نمی‌کنند. پس از این بزرگراه نیز منطقه 14 و بزرگراه‌های غربی پایتخت بیشترین میزان تصادف موتورسیکلت را دارند. معابر بزرگراهی برای موتورسیکلت‌ها طراحی نشده و همین امر خسارت‌های زیادی را به بار می‌آورد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

براساس گزارش منتشر شده در باشگاه خبرنگاران جوان، جوانبخت یادآور شد: بیشترین میزان تردد برای منطقه 11 و 12 است اما کمترین حوادث در این مناطق رخ می‌دهد. موتورسواران این محدوده‌ها از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند و سرعت کمتر آن‌ها بروز حوادث را کاهش داده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “خطرناک ترین بزرگراه تهران کدام است؟

  1. محمد گفته:

    چرا تهیه کننده این گزارش ننوشت که بزرگراه امام علی(ع) از غیراستانداردترین بزرگراههای شهری تهران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز