دومین نمایشگاه گل و گیاه جزیره کیش 1401

لست سکند

دومین نمایشگاه گل و گیاه، همزمان با هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با رویکرد نگهداری از گیاهان آپارتمانی با همکاری و مشارکت کیشوندان در فضایی به وسعت 3 هزار مترمربع تا روز 27 دی ماه 1401 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه 13 شرکت‌کننده از جزیره کیش به نمایندگی از 13 استان کشور حضور دارند. همچنین گروه‌های محصول متنوعی از جمله گل و گیاه آپارتمانی، درختچه‌های فضای سبز، ابزار و ادوات مربوط به پرورش گل و گیاه شامل گلدان، کود، قیچی، بیل و بیلچه توسط شرکت‌کنندگان عرضه می‌شود.

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

بنا بر اعلام دبیر اجرایی این نمایشگاه، هدف از برگزاری این رویداد عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب و همچنین اشتراک گذاشتن تجربیات تولیدکنندگان گل و گیاه است.

اولین دوره این نمایشگاه طی بهمن ماه سال گذشته با حضور 40 تولیدکننده گل و گیاه از استان‌های مختلف کشور در جزیره کیش برگزار شد. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های مرکزی، گلستان، مازندران، گیلان، همدان، فارس، اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی و هرمزگان جهت عرضه محصولات خود حضور داشتند. در این دوره از نمایشگاه، 130 گونه گل و گیاه آپارتمانی و گونه‌های بیرونی سازگار با اقلیم و آب و هوای جزیره کیش عرضه شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز