برگزاری نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور با حمایت رایتل

نهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور با عنوان IT WEEKEND 9 در تاریخ 22 دی ماه سال 1401 با حمایت شرکت رایتل، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این جشنواره رویدادی یک روزه است که در قالب سخنرانی کوتاه برگزار می‌شود. در این رویداد بیش از 100 نفر از نخبگان و افراد مطرح و فعال در حوزه فناوری اطلاعات حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

بنا بر آنچه در سایت این نمایشگاه عنوان شده است، هدف از برگزاری این جشنواره، انتقال تجربه و ارائه داستان‌های موفقیت و شکست فعالان حوزه فناوری اطلاعات است. از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره، بررسی چالش‌های پیش روی استارتاپ‌ها، بررسی دلایل عدم موفقیت در کسب و کارهای نوپا و در نهایت ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب و کارهای نوین و خلاقانه است.

آریاک سفر

هشتمین دوره این جشنواره به دلیل بیماری همه گیری کرونا به صورت مجازی و همزمان با نمایشگاه مجازی ایران ایتکس در 25 بهمن ماه سال 1399 برگزار شد. در این رویداد فعالان حوزه فناوری اطلاعات در قالب سخنرانی‌های کوتاه به بررسی چالش‌ها و تجربیات خود در این حوزه پرداختند.

انتهای پیام

مرتبط با : رایتل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز