سی‌امین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت استانبول 2023

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی و سلامت با عنوان “Expomed EURASIA” از تاریخ 16 مارس 2023 به مدت 3 روز در مرکز نمایشگاهی تویاپ واقع در شهر استانبول برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه رویدادی ارزشمند در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت است که هرساله با حضور شرکت‌کنندگان از کشورهای مختلف جهان جهت ارائه جدیدترین دستگاه‌ها ، تجهیزات و فن‌آوری‌های روز پزشکی در شهر استانبول برگزار می‌شود.

در این رویداد گروه‌های کالایی متنوعی در حوزه‌های ساختمان بیمارستان و مدیریت امکانات پزشکی، تجهیزات الکتروپزشکی و فناوری‌های پزشکی و آزمایشگاهی، تجهیزات آزمایشگاهی و بیوتکنولوژی، اقلام مصرفی و یکبار مصرف، ارتوپدی، فیزیوتراپی، توانبخشی و OTC (محصولات بدون نسخه) حضور دارند.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

بنا بر آنچه در سایت این نمایشگاه عنوان شده است، همزمان با برگزاری این نمایشگاه رویدادهای جانبی از جمله برگزاری کارگاه‌­های آموزشی با موضوعات متنوع نیز برنامه‌­ریزی شده است.

علاقه‌­مندان می‌­توانند از تاریخ 16 الی 18 مارس 2023 برابر با 25 الی 27 اسفند ماه 1401 در مرکز نمایشگاهی تویاپ واقع در شهر استانبول از این رویداد بازدید کنند.

بیست و نهمین دوره این نمایشگاه در مارس 2022 با حضور بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی فعال در حوزه تجهیزات پزشکی و سلامت از 31 کشور در شهر استانبول به مدت 3 روز برگزار شد. در این رویداد گروه‌های کالایی متنوعی در حوزه‌های تشخیص، درمان، حفاظت، توانبخشی، تجهیزات آزمایشگاهی، فناوری و سایر گروه‌های مرتبط به حوزه حضور داشتند.

افراطب

شرکت افرا طب گلسار با نام تجاری افرا طب یک هلدینگ تخصصی در زمینه تجهیزات پزشکی است. خدمات این هلدینگ شامل:

1. بازرگانی، تامین، تولید و فروش تخصصی صفرتاصد تجهیزات پزشکی به ویژه در گروه های تجهیزات پزشکی بیمارستانی عمومی و تخصصی، تجهیزات پزشکی اتاق عمل، تجهیزات پزشکی خانگی مراقبتی و درمانی، تجهیزات پزشکی هتلینگ، تجهیزات پزشکی معاینه و تجهیزات پزشکی مصرفی

2.  تجهیز و راه اندازی مراکز درمانی در کلیه سطوح به ویژه اجرای پروژه های بیمارستان سازی و مراکز جراحی محدود و نیز ارائه مشاوره در خصوص راه اندازی انواع کلینیک های پزشکی و درمانی

3.  مهندسی بازار و تبلیغات حوزه کسب و کار تجهیزات پزشکی به صورت بسیار تخصصی

انتهای پیام

مرتبط با : افرا طب
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سی‌امین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت استانبول 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز