هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت فولاد شارجه 2023

صنعت فولاد-کاماپرس

هجدهمین نمایشگاه بین‌­المللی صنعت فولاد با عنوان “SteelFab” از تاریخ 9 الی 12 ژانویه 2023 برابر با 19 تا 22 دی ماه 1401 در مرکز نمایشگاه شارجه امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه در 5 بخش تخصصی شامل: جوشکاری و برشکاری، ماشین‌آلات و تجهیزات برش قطعات،ماشین‌­آلات و تجهیزات ساخت لوله، ماشین­‌آلات و تجهیزات پرداخت­ کاری و بخش مقاوم در برابر سایش و خوردگی در فضایی به وسعت بیش از 14 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاه شارجه برگزار می­‌شود.

بیشتر بخوانید:

در این رویداد بیش از 200 غرفه‌­دار از 33 کشور و بیش از 400 برند از 30 کشور جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود در حوزه صنعت فولاد حضور دارند. همچنین در حاشیه این نمایشگاه برنامه­‌های جانبی دیگری از جمله مسابقات جوشکاری، کارگاه­‌های آموزشی و کنفرانس فشرده مرتبط با صنایع ساخت فلز برگزار می‌­شود.

آریاک سفر

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 19 تا 22 دی ماه 1401 در مرکز نمایشگاه شارجه از این رویداد بازدید کنند.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین‌­المللی استیل فاب طی 10 الی 13 ژانویه 2022 در فضایی به وسعت 12 هزار مترمربع در مرکز نمایشگاهی شارجه برگزار شد. در این رویداد 150 غرفه­‌دار از 25 کشور جهان حضور داشتند و بیش از 6 هزار بازدیدکننده از 42 کشور از این نمایشگاه دیدن کردند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز