بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی دبی2023

نمایشگاه گلفود دبی-کاماپرس
لست سکند

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌­المللی مواد غذایی دبی با عنوان ” Gulfood” در تاریخ 20 الی 24 فوریه 2023 برابر با 1 الی 5 اسفند ماه 1401 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نمایشگاه گلفود رویدادی معتبر و مهم در زمینه غذا و نوشیدنی است که هرساله با حضور متخصصان F&B ( خدمات غذا و نوشیدنی از فرآیند تهیه غذا گرفته تا ارائه و سرو غذا و نوشیدنی به مشتریان ارائه می­‌دهد) از سراسر جهان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌­شود. این نمایشگاه طی 5 روز میزبان 5 هزار تامین‌­کننده مواد خام و مواد اولیه و آخرین فناوری‌­ها از بیش از 120 کشور دنیا است.

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه گلفود دبی در فضایی به وسعت 1 میلیون فوت مربع در 8 بخش نمایشگاهی شامل بخش نوشیدنی‌­ها (نوشابه، نوشیدنی­‌های گرم و سرد و …) ، محصولات لبنی (شیر، ماست، پنیر و ..) ، چربی و روغن (روغن‌­های خوراکی گیاهی، چربی‌­های حیوانی و …)، غذاهای سلامت ( غذاهای ارگانیک، وگان، بدون گلوتن، بدون قند و…)، بخش گوشت و مرغ، بخش حبوبات و غلات، بخش غذاهای ملل و غیره برگزار می‌­شود که هر بخش دارای گروه­‌های کالایی متنوعی است.

راز آسمان پایتخت

همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه، برنامه‌­های جانبی دیگری از جمله برگزاری کنفرانس، کارگاه‌­های آموزشی و برنامه تاپ میز (تجربه آشپزی با حضور بیش از 100 سرآشپز محلی و بین‌المللی) نیز برنامه‌­ریزی شده است.

دوره قبل این نمایشگاه طی بهمن ماه سال گذشته با حضور فعالان این صنعت از سراسر جهان و همچنین ایران در حوزه‌­های مواد و صنایع غذایی، انواع نوشیدنی، هتل­داری، رستوران و کافه‌­داری برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز