چهاردهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک و نساجی دبی 2022

نمایشگاه پوشاک و نساجی دبی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

چهاردهمین دوره نمایشگاه بین­‌المللی پوشاک و نساجی دبی با عنوان “IATF”  از تاریخ 28 الی 30 نوامبر 2022 برابر با 7 الی 9 آذر ماه 1401 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت حضور فعالان صنعت پوشاک و نساجی جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود در سطح بین‌­المللی است. همچنین فرصت مناسبی برای حضور فعالان این صنعت است تا بتوانند طرح­‌ها و محصولات خود را در معرض دید عمده‌فروشان، خرده‌فروشان و تولیدکنندگان معتبر در این حوزه قرار دهند.

این نمایشگاه یکی از رویدا‌دهای تاثیر­گذار در حوزه پوشاک و نساجی است و به دلیل اهمیتی که دارد هر شش ماه یکبار در دبی برگزار می‌­شود. این رویداد شامل بخش­‌های مختلفی در زمینه تأمین پوشاک، پارچه‌­های مد روز، چاپ، ماشین­‌آلات نساجی، اکسسوری­‌های پوشاک، منسوجات خانگی، کفش و موارد دیگر است.  همچنین گروه­‌های کالایی متنوعی در زمینه شال و روپوش، انواع پارچه‌­ها و مواد، لباس‌­های چرمی، لباس­‌های بافتنی، لباس­های پشمی و خز، اکسسوری‌های پوشاک مانند دکمه‌­ها، زیپ‌­ها، برچسب­‌های دستی و دیگر موارد در این رویداد حضور دارند. همچنین فعالان در حوزه منسوجات خانگی (روتختی، حوله، پتو، ملحفه، پرده و …) و ماشین‌­آلات( چاپ دیجیتال، بافندگی، خیاطی، گلدوزی) نیز در این نمایشگاه شرکت می­‌کنند.

در چهاردهمین دوره این نمایشگاه، مجموعه­‌های پاییز-زمستان و بهار-تابستان 2023-2024 به نمایش گذاشته می­‌شود. در این رویداد بیش از 100 غرفه­‌دار جهت ارائه طرح‌ها و محصولات خود شرکت می­‌کنند که عمدتا از کشورهای ترکیه، مصر، هند، لهستان، اندونزی، بنگلادش، ژاپن و سایر کشورها حضور دارند.

راز آسمان پایتخت

همچنین دوره قبل این نمایشگاه در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور فعالان این صنعت از کشور­های مختلف در دبی برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز