بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی ایمنی و امنیت دبی 2023

Intersec-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌­المللی امنیت، خدمات اضطراری، ایمنی، پلیس و امنیت سایبری با عنوان (Intersec) از تاریخ 17 الی 19 ژانویه 2023 برابر با 27 الی 29 دی ماه 1401 در مرکز نمایشگاهی دبی برگزار می‌­شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاهی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه یکی از رویدادهای مهم و کلیدی در صنعت حفاظت و امنیت است که هر ساله با حضور شرکت‌­کنندگان فعال در این حوزه از کشورهای مختلف جهان در شهر دبی برگزار می‌­شود.

بیست و چهارمین دوره این نمایشگاه با موضوع “فناوری یکپارچه برای امنیت جهانی: حفاظت، اختلال، پایداری)” در فضایی به وسعت 47 هزار مترمربع برگزار می­‌شود. در این رویداد بیش از 10 هزار محصول در 5 بخش کلیدی شامل امنیت تجاری و محیطی – امنیت داخلی- آتش­‌نشانی و نجات- ایمنی و سلامت- امنیت سایبری حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در این رویداد گروه‌­های محصول متنوعی در زمینه کنترل دسترسی، نرم‌افزار ضد ویروس، خودروهای زرهی، سیستم‌­های احراز هویت، اتوماسیون ساختمان، دوربین‌­های مدار بسته، تجهیزات حفاظت فردی، ایمنی و آتش­نشانی و غیره توسط غرفه­‌داران عرضه می‌­شود. همچنین علاوه بر نمایش سیستم­‌های حفاظت محیطی، فعالان در حوزه مهندسی خدمات ساختمان، حفاظت مدنی، حفاظت در برابر آتش، حفاظت شخصی، فناوری ایمنی و غیره نیز در این نمایشگاه شرکت می‌­کنند.

بنا بر آنچه در سایت این نمایشگاه منتشر شده است، در این رویداد برنامه‌­های جانبی دیگری نیز برنامه‌ریزی شده است. برخی از این برنامه­‌ها شامل: چالش آتش­نشان (مسابقه آتش­نشانان امارات متحده عربی و بین‌­المللی جهت نشان دادن سطح آمادگی خود) – منطقه حمله (تولیدکنندگان آخرین راه­‌حل‌­های امنیتی محیطی خود مانند شیشه‌­های مقاون در برابر ضربه، درها، نرده‌­ها و سایر مواد تقویت شده را به صورت زنده مورد آزمایش قرار می‌­دهند.) – پیاده‌­روی ایمنی ( هر غرفه‌­دار بخش ایمنی و بهداشت در روز سوم نمایشگاه به مدت 10 تا 15 دقیقه می‌­تواند روی صحنه حاضر شود و در مورد آخرین لباس و تجهیزات ایمنی خود صحبت کند و محصولات خود را به نمایش بگذارد).

دوره قبل این نمایشگاه طی سال گذشته با حضور هزار و202 غرفه‌­دار از 54 کشور مختلف جهت معرفی محصولات و آخرین دستاورد­های خود در حوزه صنعت حفاظت و ایمنی در شهر دبی برگزار شد و بیش از 34 هزار بازدیدکننده از این رویداد دیدن کردند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز