بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی داروسازی و فناوری دبی 2023

کنفرانس و نمایشگاه بین المللی داروسازی و فناوری دبی-کاماپرس

بیست‌وهشتمین کنفرانس و نمایشگاه بین‌­المللی داروسازی و فناوری دبی با عنوان “DUPHAT” از تاریخ 10 الی 12 ژانویه 2023 برابر با 20 الی 22 دی ماه 1401 به مدت 3 روز در فضایی به وسعت بیش از 30 هزار و 942 مترمربع در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌­شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه رویدادی تاثیرگذار در صنعت داروسازی منطقه است که از سال 1996 تاکنون با حضور فعالان حوزه دارو از تامین‌­کنندگان تا تولیدکنندگان، توزیع‌­کنندگان و داروسازان در کشور امارات متحده عربی برگزار می‌­شود.

در این رویداد بیش از 960 برند و شرکت دارویی از 75 کشور جهان شرکت می­‌کنند. همچنین 140سخنران بین‌­المللی جهت سخنرانی در رویدادهای جانبی نمایشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

بنا بر آنچه در سایت این نمایشگاه عنوان شده است، همزمان با برگزاری این نمایشگاه رویدادهای جانبی از جمله برگزاری کنفرانس، کارگاه‌­های آموزشی و ورکشاپ‌­های مدیریتی و بیش از 650 جلسه تجاری برنامه‌­ریزی شده است. همچنین پیش­‌بینی می­‌شود بیش از 22 هزار بازدیدکننده از بیست و هشتمین دوره این رویداد بازدید کنند.

بیست‌وهفتمین دوره این نمایشگاه در فوریه 2022 به مدت سه روز در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد. در این رویداد هزار غرفه‌­دار از جمله 100 شرکت برتر داروسازی جهانی و تولیدکنندگان منطقه‌ای و 140 سخنران بین‌­المللی حضور داشتند. همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه رویدادهای جانبی شامل کنفرانس، کارگاه‌­های آموزشی در موضوعات متنوع و 112 نشست علمی برگزار شد.

سانا فارمد

شرکت دانش بنیان داروسازان سانا فارمد از سال 1397 توسط گروهی از نخبگان داروسازی در کارخانه ی نوآوری آزادی بنیانگذاری گردید.

محور فعالیت های این شرکت را تولید دارو ها و مکمل های تغذیه ای با تکنولوژی های نوین دارورسانی تشکیل می دهد که در نوع خود برای اولین بار در ایران صورت گرفته است. این شرکت با بکارگیری علم نوین داروسازی موفق شده است تا به یکی از شرکت های پیشگام درصنعت داروسازی ایران تبدیل شود.

انتهای پیام

 

مرتبط با : سانا فارمد
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز