هجدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته کیش 1401

نمایشگاه صنعت ساختمان -کاماپرس
لست سکند

هجدهمین نمایشگاه عمران، ساختمان و صنایع وابسته کیش از روز 20 دی ماه 1401 در مرکز نمایشگاه­‌های بین‌­المللی جزیره کیش برگزار می‌­شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هجدهمین دوره این نمایشگاه با حضور 70 شرکت داخلی فعال در حوزه صنعت ساختمان و صنایع وابسته در فضایی به وسعت 5 هزار مترمربع به مدت 4 روز به منظور معرفی خدمات، محصولات و تکنولوژی­‌های مرتبط با حوزه عمران و ساختمان در مرکز نمایشگاه­‌های بین‌­المللی کیش برگزار می­‌شود.

بیشتر بخوانید:

در این رویداد گروه‌­های کالایی متنوعی در حوزه‌­های ماشین­‌آلات و تجهیزات عمرانی و ساختمانی، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی و سایر گروه‌های مرتبط توسط شرکت‌­کنندگان به نمایش گذاشته می­‌شود. همچنین فعالان در بخش سرمایه­‌گذاری و مالی شامل بانک‌­ها و موسسات مالی و اعتباری، انبوه­‌سازان، شهرداری­‌ها و سازمان‌­های وابسته در این رویداد حضور دارند.

راز آسمان پایتخت

علاقه­‌مندان می­‌توانند از تاریخ 20 الی 23 دی ماه 1401 در مرکز نمایشگاه‌­های بین‌­المللی کیش از این رویداد بازدید کنند.

همچنین هفدهمین دوره این نمایشگاه طی دی ماه سال گذشته با حضور 120 شرکت داخلی فعال در صنعت ساختمان به مدت 4 روز در جزیره کیش برگزار شد.

از رویکرد نوینی که در حوزه صنعت عمران و معماری داخلی رخ داده است می‌توان ساختمان‌های بیوفیلیک را نام برد. این ساختمان‌ها با هدف شهرهای پایدار و زیست‌گرا طراحی می‌شوند. با این روش طراحی، فاصله سبک‌های ساختمان‌سازی مدرن با نیازهای طبیعی انسان و بهبود فرایندها به دست عناصر طبیعی، کاهشی خواهد شد. ایده سبز، طراح و مجری معماری سبز و دکوراسیون داخلی، خدماتی همچون ساخت، نگهداری و بازسازی ساختمان‌های بیوفیلیک را ارائه می‌دهد. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09126494926 تماس حاصل فرمایند یا به سایت این مجموعه با نشانی www.idehsabz.co مراجعه کنند.

نویسنده:مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : ایده سبز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز