نهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تهران1401

چرم-کاماپرس
لست سکند

نهمین نمایشگاه بین‌­المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته با عنوان ” MPEX2023″ از تاریخ 19 دی ماه 1401به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران برگزار می­‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاهی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور بیش از 80 شرکت داخلی و خارجی فعال در این صنعت در فضایی به وسعت بیش از 8 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران برگزار می‌­شود. در این رویداد گروه‌­های کالایی متنوعی از جمله محصولات چرمی، انواع چرم طبیعی و مصنوعی، کیف، کفش، زیره، پاشنه، فوم، چسب، مواد شیمیایی و ماشین­‌آلات وابسته در این حوزه توسط شرکت­‌کنندگان عرضه می­‌شود.

نمایشگاه چرم-کاماپرس

نمایشگاه امپکس2023 بستر مناسبی برای حضور تولیدکنندگان داخلی و فعالان صنعت چرم جهت معرفی دستاوردها و توانمندی‌­های خود در این صنعت و همچنین توسعه فرصت­‌های تجاری و جذب سرمایه‌­گذار است.

راز آسمان پایتخت

علاقه‌­مندان می­‌توانند از تاریخ 19 الی 22 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

همچنین دوره قبل این نمایشگاه طی دی ماه سال گذشته با حضور بیش از 130 شرکت­‌کننده فعال در حوزه کیف و کفش چرمی زنانه و مردانه، انواع لباس‌­های چرمی، انواع چرم طبیعی و مصنوعی، انواع ماشین‌­آلات صنعت چرم و صنایع وابسته در فضایی بالغ بر 15هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز