دوازدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات معدنی، راهسازی و سیمان اصفهان 1401

ماشین آلات معدنی-کاماپرس
لست سکند

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع و ماشین‌­آلات معدنی و راهسازی، سیمان، خدمات و صنایع وابسته از تاریخ 18 دی ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان برگزار می‌­شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاهی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه بعد از 4 سال وقفه با حضور 75 شرکت­‌کننده فعال در این حوزه از 10 استان کشور در فضایی به وسعت 14 هزار مترمربع در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان برگزار می‌­شود. شرکت‌­کنندگان در این رویداد از استان‌­های تهران، اصفهان، یزد، کرمان، البرز، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، خوزستان، سمنان و کردستان جهت معرفی محصولات، خدمات و آخرین دستاوردهای خود حضور دارند.

همچنین علاوه به حضور فعالان داخلی، 6 نماینده از کشورهای آلمان، ایتالیا، سوئد، ژاپن، کره جنوبی و چین در این نمایشگاه شرکت می­‌کنند.

بشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در این رویداد گروه‌­های متنوعی در حوزه‌­های فرآورده­‌های نسوز، تجهیزات انتقال مواد، کارخانه‌­های تولید سیمان، تجهیزکنندگان زنجیره تامین سیمان و نمایندگان ماشین‌­آلات معدنی و راهسازی مشارکت دارند. همچنین تامین‌­کنندگان قطعات یدکی ماشین‌­آلات معدنی و راهسازی، معادن سنگ آهن، معادن ذغال سنگ، شرکت­‌های حفاری و اکتشافی، ماشین­‌آلات حفاری، تجهیزات آزمایشگاهی و غیره نیز در این نمایشگاه شرکت می­‌کنند.

علاقه­‌مندان می­‌توانند از تاریخ 18 الی 21 دی ماه 1401 از ساعت 10 الی 18 در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان از این رویداد بازدید کنند.

یازدهمین دوره این نمایشگاه در سال 1397 با حضور 21 شرکت­‌کننده در فضایی بالغ بر 2 هزار و 500 مترمربع در نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان برگزار شد. در این رویداد برندهای مطرحی همچون ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل، ماموت، زامیاد، دایون و غیره حضور داشتند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز