بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو تبریز 1401

نمایشگاه خودرو تبریز-کاماپرس

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌­المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته از روز 13 دی ماه 1401 به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین‌­المللی تبریز آغاز به کار می‌­کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور بیش از 30 شرکت­‌کننده به منظور معرفی محصولات، آخرین دستاوردها و توانمندی‌­های خودروسازان و قطعه‌­سازان در فضایی به وسعت 14 هزار مترمربع توسط شرکت بازرگانی بین‌­المللی ایدرو در محل نمایشگاه بین­‌المللی تبریز برگزار می‌­شود.

در این نمایشگاه شرکت­‌های مطرحی همچون گروه خودروسازی سایپا در فضایی بالغ بر 2 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی به همراه شرکت­‌های زیرمجموعه خود از جمله زامیاد، سایپا آذربایجان، سایپا یدک، پارس خودرو، سایپا دیزل، سایپا خزر، مگاموتور، شرکت­‌های قطعه ساز پلاسکوکار سایپا و سایر شرکت‌­های زیر مجموعه خود حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت بین‌­المللی بازرگانی ایدرو، در این نمایشگاه وانت­های زاگرس، اکستند، کارون و پادرا پلاس، کشنده کامیون، اتوبوس و کامیونت برقی و دیزلی به نمایش گذاشته می‌­شود.

همچنین شرکت خدمات فنی رنا محصولات گیربکس و قطعات خودرو و شرکت ایران کاوه یخچال کامیون و یدک­‌کش تولیدی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌­کنند.

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 13 لغایت 16 دی ماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز از این رویداد بازدید کنند.

بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه طی سال گذشته با حضور فعالان صنعت خودروسازی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، بوشهر، خوزستان، مازندران و قزوین و همچنین کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان در نمایشگاه بین‌­المللی تبریز برگزار شد.

در این رویداد گروه­‌های کالایی متنوعی در زمینه‌ی انواع قطعات یدکی خودروهای سبک و سنگین، دستگاه‌های تعمیرگاهی و دیاگ، انواع روغن موتور، فیلتر، چراغ خودرو، بلبرینگ، لنت و تسمه‌های خودرویی و صنعتی، تجهیزات الکترونیک و مکانیک، چسب و شوینده‌های صنعتی، پیچ و مهره، انواع اگزوز، ابزارآلات تراشکاری و فرزکاری و غیره عرضه شد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو تبریز 1401

  1. طرح و ساخت اکسپو گفته:

    نمایشگاه خودرو امسال واقعا معرکه بود غرفه های عالی ماشین های فوق العاده
    نمایشگاه بین المللی تبریز واقعا خوب عملکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز