یازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی، نیرو محرکه و صنایع وابسته اراک 1401

نمایشگاه خودرو-کاماپرس

یازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی، نیرو محرکه و صنایع وابسته از روز 6 دی ماه 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی استان مرکزی آغاز به کار کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور فعالان صنعت خودرو کشوردر فضایی به وسعت 5 هزار مترمربع در شهر اراک در حال برگزاری است. در این رویداد 50 شرکت فعال در این حوزه از جمله انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور، تولیدکنندگان و توزیع­‌کنندگان قطعات یدکی خودرو جهت معرفی محصولات و نمایش آخرین دستاوردهای خود در زمینه صنعت خودروسازی و قطعات حضور دارند. همچنین کمیته‌ی لوکس اسپرت شهر اراک نیز در این نمایشگاه شرکت دارد.

بیشتر بخوانید:

علاقه­‌مندان می‌­توانند تا تاریخ 9 دی ماه 1401 از ساعت 15 الی 21 در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی استان مرکزی از این رویداد بازدید کنند.

آریاک سفر

دهمین دوره این نمایشگاه طی مهر ماه سال 1398در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­ا­لمللی اراک برگزار شد. این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان، توزیع­‌کنندگان قطعات یدکی از 8 استان کشور در فضایی به وسعت 5 هزار مترمربع برگزار شد. شرکت کنندگان در این رویداد از استان‌های مرکزی، تهران، آذربایجان شرقی، یزد، اصفهان، فارس، خراسان رضوی و قزوین در این نمایشگاه شرکت کردند.

در یازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی، نیرو محرکه و صنایع وابسته جای خالی فروشگاه آنلاین و مطرح لوازم یدکی به صورت محسوس حس می‌شد. بازار فروش لوازم یدکی خودرو هر سال بیش‌تر از سال قبل به سوی آنلاین شدن رفته و فروشگاه‌‍‌های آنلاین کوچک و بزرگی در حوزه فعالیت خود را آغاز می‌کنند. این نمایشگاه می‌توانست زمینه خوبی برای معرفی فروشگاه های آنلاین معتبر و قابل اطمینان لوازم یدکی خودرو مثل یدک یار و… که به صورت تخصصی به عرضه قطعات خودرو می پردازد باشد تا مردم با فروشگاه های آنلاین قطعات خودرو که قابل اعتماد هستند بیش تر آشنا شوند. از این رو می‌توان گفت عدم حضور فروشگاه های آنلاین لوازم یدکی خودرو بزرگترین نقطه ضعف این دوره از نمایشگاه تخصی خودرو، قطعات یدکی، نیرو محرکه و صنایع وابسته بود.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

مرتبط با : یدک یار
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز