بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان یزد 1401

مصالح ساختمانی-کاماپرس

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از امروز 5 دی ماه 1401 به مدت 4 روز در محل شهرک نمایشگاه­‌های بین‌­المللی یزد آغاز به کار کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور بیش از 50 شرکت­‌کننده فعال در حوزه صنعت ساختمان از 6 استان کشور در فضایی به وسعت 8 هزار مترمربع در محل شهرک نمایشگاه‌­های بین­‌المللی یزد در حال برگزاری است. شرکت‌­کنندگان در این رویداد از استان‌­های تهران، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان و کرمان به منظور معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌­های نوین صنعت ساختمان حضور دارند.

در این رویداد گروه­‌های کالایی متنوعی در زمینه‌­های مواد و مصالح، تاسیسات برقی و مکانیکی، آسانسور، درب و پنجره، شیشه و تجهیزات جانبی به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

بنابر اعلام روابط عمومی نمایشگاه بین­‌المللی یزد، همزمان با برگزاری این رویداد، بیش از 25 کارگاه آموزشی در موضوعات متنوع برگزار می‌­شود.

علاقه­‌مندان می‌­توانند جهت بازدید از این رویداد در تاریخ 5 الی 8 دی ماه 1401 به محل شهرک نمایشگاه­‌های بین‌­المللی یزد مراجعه کنند.

همچنین بیستمین دوره این نمایشگاه طی مهر ماه سال گذشته با حضور 65 شرکت فعال در حوزه صنعت ساختمان از 10 استان­ کشور در محل شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز