هفتمین نمایشگاه بین‌ المللی ماشین‌ آلات کشاورزی، نهاده‌ ها و سیستم‌ های نوین آبیاری تهران 1401

ماشین آلات کشاورزی-کاماپرس

هفتمین نمایشگاه بین‌­المللی ماشین‌­آلات کشاورزی، نهاده‌­ها و سیستم­‌های نوین آبیاری از روز 19 دی ماه 1401 به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین­‌المللی تهران آغاز به کار می‌­کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه بستر مناسبی برای حضور فعالان صنعت ماشین‌­آلات کشاورزی، نهاده‌­ها و سیستم­‌های نوین آبیاری به منظور معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای صنعتی خود است. همچنین فرصتی برای تبادل اطلاعات فنی-بازرگانی و آشنایی با فن­اوری‌­های روز دنیا است.

در این رویداد گروه‌­های کالایی متنوعی در زمینه‌­های ماشین‌­آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی، تجهیزات آزمایشگاهی، نهاده‌­های کشاورزی، سیستم­‌های آبیاری، کشت‌­های گلخانه‌­ای، سازه‌­ها، تجهیزات و تاسیسات گلخانه‌­ای و مکانیزاسیون کشاورزی به نمایش گذاشته می­‌شود.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

همچنین شرکت­‌های بازرگانی، فعالان در حوزه حمل‌ونقل و خدمات گمرکی، خدمات فنی و مهندسی و مشاور و مراکز علمی و دانشکده‌­های کشاورزی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

علاقه‌­مندان می‌­توانند جهت بازدید از این رویداد از تاریخ 19 تا 22 دی ماه 1401 به محل دائمی نمایشگاه‌­های بین­‌المللی تهران مراجعه کنند.

ششمین دوره این نمایشگاه طی آذر ماه سال گذشته با حضور 115 شرکت داخلی و کشورهای ترکیه و چین در فضایی به وسعت 4 هزار و 450 مترمربع در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین­‌المللی تهران برگزار شد.

در این دوره از نمایشگاه بیش از 12 هزار نفر بازدیدکننده و هیئت‌­های متخصص از کشورهای عراق، افغانستان، آذربایجان و ارمنستان از این رویداد دیدن کردند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز