هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب تهران 1401

نمایشگاه آب و فاضلاب-کاماپرس
لست سکند

هجدهمین نمایشگاه بین­‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران از روز 9 آذر ماه 1401 به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران برگزار می‌­شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه رویدادی مهم در حوزه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران است که به صورت سالانه و با حضور شرکت‌­های فعال و توانمند داخلی و خارجی در این حوزه برگزار می­‌شود.

هجدهمین دوره این نمایشگاه در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع و با حضور 164 شرکت­‌کننده برگزار می‌­شود که از این تعداد 7 شرکت خارجی از کشورهای آمریکا، ایتالیا، کانادا و چین و 157 شرکت داخلی جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود در این رویداد حضور دارند. همچنین در این دوره شرکت‌های فناور و دانش بنیان در حوزه آب و فاضلاب و تاسیسات مرتبط با آن نیز شرکت می‎‌کنند.

در نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، گروه‌­های کالایی متنوعی در زمینه‌­های لوله و اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، پمپ و ماشین­‌آلات دوار، تصفیه آب صنعتی، سد و نیروگاه‌های برق‌آبی، آموزش، آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب، لوله و اتصالات پلیمری ارائه می‌­شود. همچنین علاوه بر ارائه محصولات مواد شیمیایی، رنگ و پوشش، محصولات تصفیه آب خانگی، شیرآلات خانگی، نشت‌یابی، بلوئر و وکیوم و سیستم‌های اندازه‌گیری (کنتور) نیز در این نمایشگاه عرضه می‌­شود.

راز آسمان پایتخت

در حاشیه این نمایشگاه برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه­های آموزشی با موضوعات متنوع از جمله مدیریت مصرف آب و مشترکان و بررسی چالش­‌های حوزه آب نیز برنامه­‌ریزی شده است.

علاقه­‌مندان می­‌توانند از تاریخ 9 الی 12 دی ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

دوره قبل این نمایشگاه طی سال گذشته با حضور فعالان این صنعت برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز