شانزدهمین نمایشگاه بین المللی روشنایی دبی 2023

نمایشگاه دبی-کاماپرس

شانزدهمین نمایشگاه بین­‌المللی روشنایی و ساختمان هوشمند خاورمیانه از تاریخ 17 الی 19 ژانویه 2023 برابر با 27 الی 29 دی ماه 1401 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌­شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور بیش از 160 غرفه­‌دار از 45 کشور جهان و 70 سخنران از کشورهای مختلف در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌­شود. همچنین بنا بر آنچه در سایت این نمایشگاه منتشر شده است، پیش­‌بینی می­‌شود بیش از 6 هزار و 500 بازدید کننده از 75 کشور جهان از این رویداد دیدن کنند.

شانزدهمین دوره این نمایشگاه در 3 زمینه اصلی شامل: طراحی نوآورانه (طراحی مدرن و منعطف فضا با هدف بهبود تجربه کاربر با فناوری­‌های متناسب با هدف) آینده پایدار(کاهش انتشار کربن و رسیدن به ساختمان­‌هایی با انتشار صفر گازهای گلخانه­‌ای برای جهان سبز جدید) و ادغام یکپارچه(همسان­‌سازی سامانه­‌ها، تحول دیجیتال و ارتباطات یکپارچه) برگزار می­شود.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه رویدادهای جانبی دیگری از جمله برگزاری اجلاس ساختمان­‌های هوشمند 2023 با حضور شرکت­‌های ساختمانی، دولت­ها، شرکت‌­های فناوری و شرکت‌­های طراحی و مهندسی و سخنرانان از کشورهای مختلف برنامه­‌ریزی شده است. از دیگر برنامه­‌های جانبی این رویداد، بخش “LIGHTALK” است که در روز دوم به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌­شود.

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 27 الی 29 دی ماه 1401 در مرکز تجارت جهانی دبی از این نمایشگاه دیدن کنند.

دوره قبل این نمایشگاه طی سال گذشته با حضور بیش از 300 غرفه­‌دار از کشورهای مختلف جهان در گروه‌­های محصول متنوعی در حوزه­‌های نورپردازی فنی و معماری، نورپردازی تزئینی، اتوماسیون ساختمان، روشنایی ال ای دی، قطعات الکتریکی و انواع لامپ‌های تزئیناتی و غیره در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز