دلار در آستانه سقوط به کانال 24 هزار تومان

قیمت دلار دیروز برای لحظاتی وارد کانال ۲۴ هزار تومانی شد. آیا این مسیر کاهشی ادامه پیدا می کند یا باز هم دلالان و معامله گران بازار جلوی سقوط آن را می گیرند؟

به گزارش کاماپرس، عدد ۲۴ برای قیمت دلار عدد حساسی است. در تابستان گذشته وقتی قیمت دلار از ۲۴ هزار تومان بالاتر رفت، خیلی از کارشناسان گفتند دیگر نمی توان قیمت آن را کنترل کرد و افزایش قیمت زیادی پیدا می کند. دلار تا مرز ۳۲ هزار تومان هم رسید. حالا که قیمت دلار به ۲۴ هزار تومان کاهش پیدا کرده باز هم تحلیگران بازار ارز معتقدند این قیمت کمتر هم می شود.

آیا عبور از کانال 24 به سمت پایین، مجوز شکست مرز 20 هزار تومان را خواهد داد؟

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

وضعیت امروز دلار چگونه است؟

آریاک سفر

روز گذشته دلار عمده فروشی در بازار متشکل ارزی، ک در کانال 24 هزار تومان تثبیت شد. نرخ عمده فروشی بین 24,400 تا 24,700 تومان در نوسان بود. این مسئله باعث شده بود تا نرخ خرده فروشی سنا نیز در کانال 24 هزار تومان قرار گیرد. آخرین نرخ خرده فروشی سنا در محدوده 24,700 تومان گزارش شده است. این یعنی نرخ فروش صرافی امروز احتمالا در کانال 24 خواهد بود.

دیروز آخرین نرخ صرافی ملی در محدوده 25,050 تومان قرار داشت و نرخ خرید صرافی، 23,850 تومان بوده است.به گزارش اقتصاد نیوز این نرخ ها برای بسیاری نگران کننده است. بخشی از خریداران دلار صرافی در تابستان، اکنون به این فکر خواهند افتاد که آیا دچار ضرر می شوند؟

استقرار تیم بایدن و عادی شدن درآمدهای نفتی می تواند دلار را به سطوح پایین تری هم برساند. این مسئله برای بسیاری از معامله گران آماتور و افرادی که صرفا برای نگهداری از ارزش پول، اقدام به خرید دلار کرده بودند، مهم است. ضمن اینکه دلار در زیر 25 هزار تومان، خریداران زیادی را در تابستان داشت. به همین دلیل اکنون با چرخش انتظارات، کانال 24 می تواند فروشندگان بیشتری را به بازار بکشاند و موج جدیدی از فروش را شکل دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز