قیمت دلار تا 17 هزار تومان سقوط می‌کند

لست سکند

در مورد آینده قیمت دلار تحلیل های متفاوتی ارائه می شود و اغلب این تحلیل ها نیز بر کاهش اسکناس آمریکایی طی روزهای آینده اتفاق نظر دارند اما درباره این که دامنه کاهش قیمت تا چه حدی خواهد بود، نقطه نظرات متفاوتی ارائه می شود.

به گزارش کاماپرس، امید دلالانی که به ماندگاری ترامپ در قدرت و افزایش قیمت دلار امید بسته اند با اخبار جدیدی که از آن سوی اقیانوس می رسد کمرنگ تر شد. بر اساس این اخبار، ترامپ در حال انجام مراحل انتقال قدرت به بایدن است و این موضوع را در توئیتی که منتشر کرده مورد تائید قرار داده است.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

اکنون پرسش این است که مقاومت دلار در سطوح کنونی – 25 تا 26 هزار تومان – تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و کف بعدی قیمت دلار کجا خواهد بود؟

یک کارشناس اقتصادی معتقد است که بازار‌های طلا، سکه، دلار و مسکن به سقف قیمتی رسیده اند، و بر این اساس قیمت دلار قابلیت سقوط تا مرز ۲۳ هزار تومان را دارد.

راز آسمان پایتخت

امیر حسین کریم زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان افزوده است: نرخ واقعی دلار ۲۰ هزار تومان است و نوسانات آن می‌تواند بین ۱۷ هزار تومان تا ۲۳ هزار تومان باشد.

قیمت دلار کمتر از 15 هزار تومان نمی شود

وی با اشاره به نرخ دلار در بودجه می گوید: در بودجه‌ بسته شده برای سال 1400 قیمت دلار ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده و نرخ دلار بازار آزاد نیز حدود ۲۰ درصد بالاتر از این نرخ است ، بنابراین دلار زیر ۱۵ هزار تومان توجیحی ندارد.

کریم زاده تضریح کرد: خرید و سرمایه گذاری روی دلار تا پایان سال به هیچ وجه توصیه نمی‌شود؛ زیرا در حال حاضر ثبات در این بازار وجود ندارد.

به گفته این کارشناس اقتصادی باید منتظر کاهش قیمت طلا، سکه و دلار تا پایان امسال باشیم. به نظر می‌رسد، انتخابات امسال در ایران مانع رشد قیمت دلار تا پایان سال شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت دلار تا 17 هزار تومان سقوط می‌کند

  1. مجتبی گفته:

    خدا لعنت کنه کسانی رو که نمیخوان این مردم واسه مال اندوزی خود فقط نشستن اون بالا این اراجیف رو مینویسن. واقعا خنده داره دلار زیر ۱۵۰۰۰ محاله. خدا لعنت کنه همگی شما را

  2. رضا گفته:

    به گفته کارشناسان سرازیر شدن پول هوشمند از بازارهای موازی (ارز-طلا-مسکن) به سمت بازار بورس مشهود است.بازار بورس امن ترین و بهترین سرمایه گذاری میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز