دلار 24800 تومانی ؛ سنگر جدید دلالان میدان فردوسی

لست سکند

روز گذشته دلار یک سقوط قابل توجه دیگر را تجربه کرد و به کف کانال 25 هزار تومان رسید تا دلالان میدان فردوسی ضمن پذیرش احتمال بالای سقوط اسکناس آمریکایی به کانال 24 هزار تومانی خود را برای حفظ قیمت‌دلار در محدوده 24 هزار و 800 تومان آماده کنند.

به گزارش کاماپرس، جو بازار ارز دیروز کاهشی بود و تعداد خریداران نسبت به فروشندگان بسیار اندک شده بود. برخی واسطه ها بدی هوا و بارندگی را علت این امر برمی شمردند اما واقعیت این است که به گفته فعالان بازار ارز آنچه در روز گذشته بیش از هر عامل دیگر به قیمت دلار فشار آورد و آن را کاهشی کرد، پذیرش آغاز روند انتقال قدرت از سوی ترامپ بود.

اثر کاهشی توئیت مهم ترامپ در بازار ارز می تواند تا پایان هفته دلار را یک کانال دیگر دچار ریزش کند به شرط آن که خبرهای تحریمی جدیدی منتشر نشود و جو روانی بازار را دچار تنش مجدد نکند.

روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی با اشاره به ناامیدی روزافزون نوسان گیران بازار ارز از افزایشی شدن قیمت‌دلار نوشته است؛ چهارمین روز هفته، زمانی برای نزول قیمت دلار بود و فشار فروش به اندازه‌ای در بازار زیاد بود که کمتر کسی حتی به‌دنبال خریدهای کوتاه‌مدت بود.

نوسان گیران ناامید به حفظ دلار در کانال 24 هزار تومان دل بسته اند

راز آسمان پایتخت

به نوشته این روزنامه، اسکناس آمریکایی تا ساعت ۳ بعدازظهر روز گذشته ۶۵۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و با از دست دادن خط ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومانی تا بهای ۲۵ هزار و ۱۵۰ تومان پایین رفت.

به نظر می رسد با این افت و از دست دادن نقطه حمایتی مهم ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، امیدهای نوسان‌گیران برای حرکت افزایشی شدید دلار را تا حد زیادی از بین رفته است. دنیای اقتصاد همچنین نوشته است که نوسان‌گیران و دلالان بازار ارز به احتمال زیاد در روزهای انتهای این هفته سعی خواهند کرد از قیمت دلار در سنگر ۲۴هزار و ۸۰۰ تومان حفاظت کنند.

در زمینه واکنش بانک مرکزی به تحولات روز گذشته بازار ارز نیز بر اساس تحلیل این روزنامه، بازارساز برای کاهش قیمت‌دلار شتاب خاصی به خرج نمی دهد اما به‌نظر می‌رسد، تجربه چنین نوسان رفت و برگشتی موجب شده است که بانک مرکزی با آرامش و بدون عجله، دلار را در زمین کاهشی قرار دهد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “دلار 24800 تومانی ؛ سنگر جدید دلالان میدان فردوسی

  1. Reaper گفته:

    واقعا تو این کشور یه مشت آدم که همه دنبال منافع خودشون و سود هستن جمع شدیم اصلا دنبال رفاه نیستیم مطمعن باش که نمیزارن بیاد پایین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز