دسترسی به چت بات بینگ برای همه فعال شد

مایکروسافت لیست انتظار ویژگی جدید موتور جست‌وجوی بینگ، یعنی قابلیت چت خود را حذف کرده است؛ بنابراین اکنون هرکسی می‌تواند ثبت‌نام کرده و از چت ربات مجهز به GPT-4 استفاده کند.

به گزارش کاماپرس، رسانه‌های Windows Central و The Verge با دستگاه‌ها و حساب‌های مختلف اقدام به پیوستن به صف انتظار Bing جدید کرده‌اند و پس از ورود، بلافاصله قادر به استفاده از آن بوده‌اند.

کاربرانی که قصد دسترسی به بینگ جدید را دارند و می‌خواهند با هوش مصنوعی جدید و جذاب مایکروسافت صحبت کنند، از آن سؤال بپرسند و راهنمایی بگیرند، به آدرس bing.com/new رفته و دکمه «join waitlist» را بزنند و با حساب مایکروسافت خود وارد شوند. پس از انجام این مراحل ساده، باید فوراً به بینگ جدید دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

تغییر رویه لیست انتظار مایکروسافت تنها یک روز پس از تأیید این شرکت که چت‌بات Bing AI به طور مخفیانه روی GPT-4، مدل زبان هوش مصنوعی نسل بعدی هوش مصنوعی OpenAI اجرا می‌شود، انجام شده است. همچنین مایکروسافت از نوار جدید مرورگر مایکروسافت اج که در تمام صفحات وب امکان استفاده از آن را دارد رونمایی کرد. این شرکت در این همایش از ابزارهای تلفیق شده با برنامه‌های آفیس خود که آن نیز از هوش مصنوعی GPT 4.0 استفاده می‌کند، رونمایی کرد.

آریاک سفر

مایکروسافت ماه گذشته اولین‌بار هوش مصنوعی بینگ جدید خود را معرفی کرد و در همان روز لیست انتظار را برای تمام کاربران گشود. این شرکت به‌تدریج و با محدودیت به افراد اجازه ورود داده است. این محدودیت‌ها برای جلوگیری از نشان‌دادن رفتار «غیرمعمول» در این هوش مصنوعی اعمال شد. کاربران بینگ چت اکنون می‌توانند 15 سؤال در هر جلسه و حداکثر 150 سؤال در روز از آن بپرسند.

از تفاوت‌های چت‌بات جدید بینگ با چت‌بات معروف OpenAI، یعنی ChatGPT، می‌توان به دسترسی به اینترنت و استفاده از منابع به‌روز، ذکر منابع جملات و در اختیار قراردادن لینک آن‌ها، پشتیبانی بهتر از زبان فارسی و غیره اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : مایکروسافت
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز