معرفی بهترین گوشی های پوکو شیائومی در سال ۲۰۲۳

لست سکند

پوکو، یکی از برندهای فرعی شیائومی، از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۱۸ در صنعت گوشی‌های هوشمند موجی ایجاد کرده است. پوکو که به خاطر دستگاه های مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال با امکانات زیاد خود شناخته شده است، به سرعت طرفداران وفادار خود را به دست آورد. فلسفه این برند ارائه ویژگی‌های سطح بالا با قیمتی اقتصادی است که در بین مصرف‌کنندگان در سراسر جهان طنین‌انداز شده است. گوشی‌های پوکو به خاطر پردازنده‌های قدرتمند، دوربین‌های قابل‌قبول، عمر باتری طولانی و ظاهر متفاوت خود شناخته می‌شوند.

کاماپرس در ادامه به معرفی بهترین گوشی‌های پوکو در سال ۲۰۲۳ میلادی می‌پردازد.

پوکو X5

این گوشی ۱۸۹ گرمی، دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED است. نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. شیائومی از تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 695 5G در این گوشی بهره برده است؛ بنابراین این گوشی از نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G  پشتیبانی می‌کند. این گوشی با دو حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ و رم ۶ و ۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. این گوشی روی اندروید ۱۲ با رابط کاربری MIUI 13 شیائومی که برای گوشی‌های پوکو شخصی‌سازی شده است، اجرا می‌شود. یک تنظیم سه‌گانه لنز عریض ۴۸، لنز فوق‌عریض ۸ و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای این گوشی تعبیه شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز از لنز ۱۳ مگاپیکسلی عریض استفاده می‌کند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پوکو ایکس ۵ با شارژر ۳۳ واتی خیال کاربران را از شارژدهی این گوشی راحت خواهد کرد. این گوشی در بازار ایران قیمتی حدود ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی دارد.

پوکو X5 پرو

این گوشی در بسیاری از ویژگی‌ها مشابه مدل ارزان‌تر خود، یعنی پوکو ایکس ۵ است. وزن ۱۸۱ گرمی، نمایشگر ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰، اندروید ۱۲ ولی با MIUI 14، پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 778G 5G، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ و رم ۶ و ۸ گیگابایتی از ویژگی‌های این گوشی به‌شمار می‌روند. دوربین‌های این گوشی ۱۰۸، ۸ و ۲ مگاپیکسلی در پشت و ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلویی هستند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی پوکو ایکس ۵ پرو از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. حسگر اثرانگشت این گوشی نیز مانند ایکس ۵ در کنار گوشی قرار دارد. این گوشی در بازار ایران در بازه قیمتی ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومانی، بسته به حافظه داخلی، رم و رنگ، قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

پوکو X4 GT

این گوشی ۲۰۰ گرم وزن داشته و یک نمایشگر ۶.۶ اینچی دارد. صفحه‌نمایش این گوشی از نوع IPS LCD بوده و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسلی بهره می‌برد. پوکو ایکس ۴ جی‌تی نیز با اندروید ۱۲ و MIUI 13 مخصوص پوکو عرضه شده است. تراشه چینی مدیاتک Dimensity 8100 با حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگاباتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین‌های این گوشی شامل ۶۴ عریض، ۸ فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در پشت و ۲۰ مگاپیکسلی عریض در جلو می‌شوند. باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با شارژر ۶۷ واتی در ۴۶ دقیقه، ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. قیمت این گوشی در بازار ایران در بازه ۱۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تا ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی قرار دارد.

پوکو F4

پوکو اف ۴ شیائومی با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی، ۱۹۵ گرم وزن دارد. تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 870 5G مسئولیت پردازش این گوشی را با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت رم برعهده دارد. دوربین سه‌گانه مثلی این گوشی شامل لنزهای عریض ۶۴ مگاپیکسل، فوق عریض ۸ مگاپیکسل و ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. همچنین یک دوربین شلفی عریض ۲۰ مگاپیکسلی نیز برروی پنل جلویی این گوشی تعبیه شده است. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی نیز با شارژر ۶۷ واتی در ۳۸ دقیقه به ۱۰۰ درصد می‌رسد. مخاطبان می‌توانند این گوشی را در بازه قیمتی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بسته به ظرفیت خریداری کنند.

پوکو F4 GT

گوشی پوکو اف ۴ جی‌تی با دو حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ و همچنین رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی عرضه شده است. این گوشی از طراحی ویژه گیمینگ برخوردار است. دو دکمه پاپ‌آپ مخصوص بازی در سمت راست این گوشی وجود دارد که در بازی‌های ویدئویی کاربرد زیادی دارند. این گوشی نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی AMOLED با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی دارد و پردازنده پرچمدار و قدرتمند آمریکایی اسنپ‌دراگون ۷ نسل یک، این گوشی را به یکی از پرقدرت‌ترین گوشی‌های این بازه قیمتی تبدیل کرده است. این گوشی از نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G پشتیبانی کرده و دوربین سه‌گانه ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارد. باتری لیتیوم‌پلیمری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز توانایی شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی، در ۱۷ دقیقه ۱۰۰ درصد شارژ خواهد شد. این گوشی نیز از ۱۶ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان، بسته به ظرفیت و رنگ، در بازار موجود است.

مخاطبان می‌توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت رسمی پوکو مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز