خرید آسان انواع کالا و خدمات با طرح عید تا عید بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران به منظور آسایش گروه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از این مجموعه دریافت می‌کنند، امکان دریافت وام برای خرید اقساطی را در طرحی تحت عنوان «عید تا عید» فراهم کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مستمری بگیران تامین اجتماعی از طریق این طرح می‌توانند انواع کالاهای سوپرمارکتی عید و ماه رمضان اعم از گوشت، برنج، انواع خوراکی و آشامیدنی یا دیگر محصولات بادوام مانند لوازم خانگی، کیف و کفش و … را از بیشتر از 4 هزار و 800 فروشگاه طرف قرارداد این مجموعه به صورت اقساطی خریداری کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

افراد به منظور خرید اقساطی کالا و مایحتاج مورد نظر خود کافی است به سامانه بتا مراجعه کرده و طرح کیف پول الماس را انتخاب کنند. پس از تعیین اعتبار، امضای اجازه نامه و نصب اپلیکیشن کیف پول الماس، امکان خرید حضوری یا آنلاین اقلام سوپرمارکتی فراهم خواهد شد.

آریاک سفر

اما به منظور خرید کالاهای بادوام خانگی، لازم از متقاضیان بعد از ورود به سامانه بتا، طرح الماس رفاه را انتخاب کنند. پس از آن نوبت به انتخاب فروشگاه مورد نظر و امضای اجازه نامه می‌رسد. در نهایت امکان مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه و خرید کالا وجود دارد.

مزیت طرح عید تا عید بانک رفاه کارگران چیست؟

مزیت این طرح بانک رفاه در آن است که دیگر لازم نیست مشتریان به صورت حضوری به شعب بانکی مراجعه کنند تا اعتبار خرید بگیرند. برای این منظور کافی است از طریق اینترنتی به سامانه بتا مراجعه داشته باشند یا کیو آرکد را اسکن کنند. این طرح از نیمه شعبان آغاز شده و تا عید فطر ادامه دارد.

بانک رفاه انواع وام را برای خرید کالا و خدمات ارائه می‌دهد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر این امکان را دارند به وبسایت بانک رفاه مراجعه کرده یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز