وام 200 میلیون تومانی بانک آینده به چه افرادی تعلق می گیرد؟

لست سکند

اشخاصی که برای خرید خودرو در بانک آینده حساب وکالتی افتتاح کرده‌اند، بعد از شش ماه و ایجاد میانگین حساب 200 میلیون تومانی، امکان دریافت وام از این مجموعه را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مبلغ این وام 200 میلیون تومان است و به افرادی پرداخت می‌شود که حساب وکالتی آن از نوع قرض الحسنه باشد. ضمنا باید حداقل 6 ماه از مدت زمان افتتاح حساب آن‌ها بگذرد. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند، گذشته از اعتبار شغلی مناسب، باید ضامن رسمی هم داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود تسهیلات 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 338 میلیون و 385 هزار و 563 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

خدمات بانک آینده به متقاضیان خودروهای خارجی

اخیرا وزارت صمت به مشتریان خودروهای خارجی اعلام کرده که به منظور دریافت این نوع اتومبیل‌ها باید در یک حساب وکالتی مبلغ مشخصی را بلوکه کنند. بانک آینده به عنوان یکی از بانک‌های پذیرنده این میزان پول معرفی شد. این مجموعه به منظور راحتی و رفاه مشتریان خود امکان وکالتی کردن حساب به صورت غیرحضوری را به وجود آورده است. افراد به منظور انجام این کار کافی است به وب سایت اصلی بانک آینده یا شعب طرح‌های پیش فروش خودرو یا سامانه‌های مرتبط سایپا و ایران خودرو مراجعه کنند.

بانک آینده یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در قالب ریالی و ارزی، سرمایه گذاری، اختصاصی و شرکتی و الکترونیکی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز