شرایط دریافت وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی بانک سرمایه

لست سکند

مشتریان بانک سرمایه به منظور جبران کمبود نقدینگی این امکان را دارند برای وام قرض الحسنه 50 میلیون تومانی طرح «نسیم» این مجموعه درخواست بدهند. متقاضیان این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک سرمایه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، بانک سرمایه طرح نسیم را با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و به منظور تنوع بخشیدن در ارائه خدمات به مشتریان تبیین کرده است. آن دسته از مشتریان بانک سرمایه که مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حداقل دو ماه از زمان افتتاح سپرده قرض الحسنه آن‌ها گذشته باشد. این تسهیلات بهره ندارد و تنها چهار درصد کارمزد برای آن مقرر شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. لازم به ذکر است امکان اعطای امتیاز این تسهیلات به دیگران وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 388 هزار و 889 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 50 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

درباره بانک سرمایه و دستاوردهای آن بدانید

بانک سرمایه از سال 1384 با هدف فراهم کردن امکان مشارکت گسترده ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده اقتصادی، به خصوص پولی و بانکی، فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر انواع خدمات مرتبط با بانکداری الکترونیکی، ریالی، ارزی و مشاور بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس پانزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران مهر 97، نشان ویژه مدیریت بحران، تندیس بلورین سرآمدی روابط عمومی، جایزه بین المللی حامی رفاه مشتریان در خدمات بانکداری و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سرمایه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز