حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از ۲/۵ برابر بیشتر می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفت و گویی اعلام کرده افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان باعث بهبود قابل توجه معیشت بازنشستگان شده و اگر منابع باشد هیچ تردیدی برای افزایش دوباره حقوق بازنشستگان وجود ندارد.

به گزارش کاماپرس، طبق اعلام مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی مجموع دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر در ۱۳ ماه گذشته از دو و نیم برابر بیشتر شده است و حقوق سایر سطوح نیز بیش از دو برابر افزایش داشته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جلسه‌ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای کانون عالی بازنشستگان اعلام کرد اگر منابع وجود داشته باشد ، حقوق بازنشستگان باز هم بیشتر می شود. او در این جلسه گفت: دو مرحله متناسب‌سازی و افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان باعث بهبود قابل توجه معیشت بازنشستگان شده است.

البته ما تمایل داشتیم که افزایش بیش از این انجام دهیم و اگر منابعی باشد هیچ تردید و مضایقه ای نداریم و از حداکثر ظرفیت برای بهبود خدمت‌رسانی به بازنشستگان و کارگران استفاده می‌شود.

سالاری از دریافت سهام مربوط به مرحله اول اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در روزهای آینده خبر داد و گفت: حدود ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل ۱۲ هزار میلیارد تومانی که سال گذشته برای همه صندوق‌های بازنشستگی تصویب شده بود به تامین اجتماعی رسید . این رقم علاوه بر ۳۲ هزار میلیارد تومانی بود که مطابق قانون به صورت اختصاصی برای سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده بود.

آریاک سفر

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه این جلسه گفت: در ماه‌های انتهایی سال گذشته تلاش زیادی کردیم که منابع بیشتری دریافت کنیم و در روزهای آخر سال نیز با پیگیری فراوان موفق شدیم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به هر بازنشسته پرداخت کنیم. در سال جاری هم تلاش سازمان تامین اجتماعی این بود که در فروردین احکام بازنشستگان صادر شود .

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز