یک خبر مهم در حوزه فولاد که بازنشستگان را خوشحال می‌کند

شرکت فولاد صبا موفق شد در اولین ماه سال جدید 7 رکورد مهم تولید در این شرکت را بشکند. سهامداران اصلی این شرکت بازنشستگان کشوری هستند.

به گزارش کاماپرس، شرکت صبا فولاد خلیج فارس ،با ثبت هفت رکورد در فروردین ماه ۱۴۰۰ به ظرفیت اسمی طراحی شده دست پیدا کرد.

مهندس سعید بزرگی مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با اعلام خبر انجام موفقیت آمیز آزمون PGT و عرض تبریک به خانواده بزرگ صندوق بازنشستگی به عنوان سهامداران اصلی این شرکت ، اظهار داشت : در ابتدا از اعضای محترم هیات مدیره ، مدیران، روسا، مشاوران ، کارکنان و کارگران خدوم شرکت و پیمانکاران این مجموعه که با همت و همدلی خود این موفقیت بزرگ را به ثبت رسانیدند ، قدردانی و تشکر می کنم.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

بزرگی افزود: با انجام موفقیت‌آمیز آزمون PGT(تضمین عملکرد) و تولید موفق در شرکت صبا فولاد خلیج فارس در فروردین ماه این شرکت به ظرفیت اسمی طراحی دست یافت و با ثبت یک فروردین طلایی ، راه خود را برای دستیابی به ظرفیت اسمی سالانه تولید هموار کرد.

آریاک سفر

مدیرعامل صبا شرکت صبا فولاد خلیج فارس تاکید کرد : با همت والای کارکنان خدوم شرکت صبا فولاد این موفقیت بزرگ به ثبت رسید و در کنار این ثبت رکورد بزرگ ، ۶ رکورد دیگر نیز تحقق پیدا کرد .

بزرگی در معرفی ۷ رکورد ثبت شده در فروردین ماه ۱۴۰۰ در شرکت صبا فولاد خلیج فارس افزود : ثبت ۴ رکورد تولید روزانه ، ثبت رکورد تولید PGT ، ثبت رکورد تولید ماهیانه و در نهایت رکورد بارگیری محصول در کشتی صادراتی همه ی ۷ رکورد ثبت شده در فروردین ماه ۱۴۰۰ می باشد که یک اتفاق بزرگ در تاریخ صبا فولاد خلیج فارس است .

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز