جنگنده اف 35 آمریکا یک بمب هسته‌ای را با موفقیت آزمایش کرد + فیلم

پنتاگون فیلم آزمایش موشک هسته ای جدید B61-12 را در سایت آزمایش تونوپا منتشر کرده است. طی این آزمایش ارتش آمریكا توسط جنگنده اف35( F-35A Joint Strike Fighter ) یك بمب هسته ای B61-12 را که در اواخر تابستان با موفقیت آزمایش کرده نشان می دهد.

به گزارش کاماپرس و به نقل از RENTV، نیروی هوایی ایالات متحده برای اولین بار ویدیویی را از آزمایش پرتاب بمب B61-12 از یک جنگنده F-35 منتشر کرده است. به گفته ویکتور اسین ، کارشناس نظامی ، B61-12 به راحتی می تواند به اهدافی که در مرکز روسیه قرار دارند برسد.

مقامات پنتاگون گفته اند که بمب با سرعت مافوق صوت پرتاب شده است. در ادامه گفته شده این موشک شامل اجزای غیر هسته ای بوده و عملکرد شبیه سازی بار هسته ای داشته که از ارتفاع سه هزار متری به زمین پرتاب شده است.

مهم ترین اخبار بازار تسلیحات جهان را بخوانید:

آریاک سفر

این فیلم نشان می دهد که چگونه ، در آغاز ، B61-12 در سقوط آزاد به سمت زمین حرکت می کند و سپس موتورهای بدنه آن فعال شده که باعث چرخش بمب می شوند. سقوط B61-12 در زمان چرخش باعث تثبیت موشک شده و دقت آن را در برخورد با هدف تضمین می کند. کارشناسان خاطرنشان می کنند که قسمت متحرک دم بمب باعث کنترل پذیری آن می شود. گفته می شود B61-12 همچنین دارای سیستم ناوبری اینرسی است.

پیش از این ، والنتینا ماتوینکو، سخنگوی شورای امنیت فدراسیون روسیه ، در مورد خطرات زیادی که فرآیند طولانی مدت به رسمیت شناختن نتایج انتخابات ایالات متحده برای توافق نامه های دو جانبه در زمینه امنیت به همراه دارد ، صحبت کرد. او نگران است که این روند تا زمان تحلیف رسمی رئیس جمهور جدید ایالات متحده به کندی پیش خواهد رفت. از جمله تمدید پیمان اقدامات در زمینه کاهش و محدودیت بیشتر سلاح های تهاجمی استراتژیک (START-3) از موضوعاتی است که موجب نگرانی شدید مقامات مسکو شده است و انجام اینگونه آزمایشات باعث تشدید این نگرانی می گردد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار تسلیحات، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “جنگنده اف 35 آمریکا یک بمب هسته‌ای را با موفقیت آزمایش کرد + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز