جزئیات وام 100 میلیونی بانک مهر ایران + مبلغ اقساط

لست سکند

خرید انواع کالا بادوام در شرایط کنونی به نقدینگی زیادی احتیاج دارد و افراد مایل هستند برای این مورد وام‌های بدون بهره یا کم سود بگیرند. طرح «کالا کارت» بانک قرض الحسنه مهر ایران به آن دسته از خریداران کالا که کمبود نقدینگی دارند وام 100 میلیونی می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام کالای بانک مهر ایران هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. این تسهیلات سودی ندارد و فقط به آن کارمزد 4 درصد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز 24 ماه اعلام شده است. افراد با این مبلغ تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 342 هزار و 492 تومان است. کل سود تسهیلات 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 105 میلیون و 279 هزار و 813 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

گزارش یکی از وام های اعطایی بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف پرداخت تسهیلات بدون سود و تامین نقدینگی مشتریان واجد شرایط از منابع قرض الحسنه فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک با 526 شعبه فعال و 318 شعبه شهرستان به 11 میلیون و 900 هزار مشتری خدمات مختلف پولی و مالی ارائه می‌دهد.

آخرین گزارش‌های منتشر شده از روابط عمومی این بانک نشان می‌دهد که تا نیمه اول مهرماه سال جاری از طرف این مجموعه 17 هزار و 296 فقره وام فرزندآوری پرداخت شده است. پرداخت این تسهیلات در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت صورت گرفت. برنامه ریزی بانک این است که تا آبان ماه همه مشتریان واجد شرایط این تسهیلات رادریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز