جزئیات وام ارزان قیمت بانک توسعه تعاون

مشتریان بانک توسعه تعاون می‌توانند با سپرده گذاری ضمن دریافت سود، وام 50 میلیونی هم دریافت کنند. این وام ارزان قیمت در قالب طرح «مفید» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی امکان دریافت وام ارزان قیمت بانک توسعه تعاون را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است. البته به اصل سپرده طی مدت زمان پرداخت اقساط تسهیلات، سود سه درصدی پرداخت می‌شود. میزان سود این تسهیلات 2 درصد و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط 36 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که این وام در قالب کارت اعتباری به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 1 میلیون و 432 هزار و 129 تومان است. کل سود وام 1 میلیون و 556 هزار و 642 تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن 52 میلیون و 661 هزار و 666 تومان خواهد بود.

بانک توسعه تعاون چه وام و خدمات دیگری ارائه می‌دهد؟

بانک توسعه تعاون از جمله بانک‌های خصوصی کشور است که فعالیت خود را با هدف کمک به تعاونی‌ها و رونق اشتغال و کارآفرینی در کشور آغاز کرد. در حال حاضر این بانک بیش از پیش به رونق اشتغال اهمیت می‌دهد. در همین راستا میزان تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون برای اشتغال پایدار روستایی و عشایری از 3 هزار و 100 میلیاد تومان عبور کرده است. این بانک در کنار دو مجموعه بانکی و یک صندوق کارآفرینی وظیفه پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری را برعهده دارد. طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری به طور رسمی از سال 1397 آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک توسعه تعاون
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز