وام 200 میلیونی بانک کارآفرین چه مدارکی لازم دارد؟

مشتریان بانک کارآفرین به منظور کمبود نقدینگی خود می‌توانند از طریق طرح «صبا» وام 200 میلیونی دریافت کنند. این تسهیلات سود بالایی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیونی طرح صبا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. اگر افراد مایل به دریافت مبلغ 60 میلیون تومان از طریق این طرح باشند، باید دو ضامن رسمی و معتبر معرفی کنند. بالاتر از این مبلغ نیاز به سند ملکی به نام فرد دارد. ضمنا سند خانه مورد نظر برای ارائه به بانک نباید در رهن جای دیگری باشد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط 60 ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات به 24 درصد می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

درباره بانک کارآفرین و خدمات متنوع آن بیشتر بخوانید

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که انواع خدمات در قالب بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. کسب نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی 34 هزار سال 1400، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری بین 500 شرکت بزرگ ایران، رتبه سوم پاسخگویی به شهروندان در بین بانک‌های دولتی و خصوصی، کسب تندیس سیمین دوازدهمین دوره جایزه مدیریت مالی ایران 1400 و … از جمله دستاوردهای این مجموعه محسوب می‌شود.

براساس آخرین گزارش‌ها این بانک در نیمه نخست سال جاری 489 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مشتریان واجد شرایط پرداخت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز