تلویزیون اسنوا بخریم یا ال جی ؟

تلویزیون یکی از کالاهای برقی بادوام موجود در خانه است و تا چندین سال نیازی به تعویض ندارد. همچنین افزایش قیمت لوازم برقی باعث شده که افراد در انتخاب خود دقت کنند تا بهترین محصول مورد نظر را خریداری کنند. تنوع برندهای موجود در بازار باعث شده که بسیاری از افراد در انتخاب محصول مورد نظر دچار سردرگمی شوند. در چنین شرایطی مقایسه دو محصول می‌تواند به افراد در انتخاب خود کمک کند.

کاماپرس در ادامه دو مدل از تلویزیون‌های 55 اینچی ال جی و اسنوا را مقایسه می‌کند:

تلویزیون ال ای دی  55 اینچی اسنوا مدل ‎ SSD-55SK14200U

این محصول اسنوا یکی از جدیدترین تلویزیون‌های اسنوا موجود در بازار است و به سیستم عامل اندروید 9 وارد بازار می‌شود. پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای یکی از مزیت‌های این تلویزیون محسوب می‌شود. کاربران می‌توانند از طریق فضا داخلی هشت گیگی فایل‌های صوتی و تصویری مختلفی را دانلود می‌کنند. این محصول بدون فریم تولید می‎شود و طراحی بسیار زیبایی دارد. صفحه این تلویزیون به صورت تخت طراحی شده است.

ماشین زمان قابلیت ضبط برنامه‌های مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند. در این محصول سه درگاه اچ دی ام آی و دو درگاه یو اس بی قرار گرفته است. خروجی صدا این تلویزیون 30 وات است. این محصول مجهز به گیرنده دیجیتال قوی برای نمایش شبکه‌های صدا و سیما است و تصاویر را با کیفیت اچ دی دریافت می‎کند. این تلویزیون به قیمت 21 میلیون تومان قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید: 

آریاک سفر

تلویزیون 55 اینچ ال ای دی جی پلاس مدل 55PQ736S

این تلویزیون 55 اینچی یکی از  دارای صفحه نمایش تخت و کیفیت تصویر 4k تولید می‌شود. این تلویزیون هوشمند دارای سیستم عامل اندروید 11 است و امکان نصب انواع برنامه‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. کیفیت و وضوح تصاویر این محصول بالا است و تکنولوژی آن طوری است که نقاط سفید روشن‌تر و نقاط مشکی تیره‌تر دیده شوند. رم داخلی دو گیگی و حافظه 16 گیگی امکان وبگردی را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین امکان دانلود انواع فایل‌های مختلف وجود دارد.

این محصول دارای دو درگاه یو اس بی و سه درگاه اچ دی ام آی برای استفاده از فلش مموری و هارد اکسترنال است. یکی از بهترین امکانات این تلویزیون قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون و نمایش محتوای گوشی در صفحه نمایش بزرگ است. ماشین زمان تعبیه‌شده در این تلویزیون جهت ضبط موقت دقایقی از برنامه در حال پخش است. این تلویزیون بدون گوشه کنار و به طرز زیبایی طراحی شده است و به قیمت 24 میلیون تومان به فروش می‌‎رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنواال جیجی پلاس
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “تلویزیون اسنوا بخریم یا ال جی ؟

  1. Nazemi گفته:

    سلام
    یعنی اسنوا فناوری قدیمی 3سال پیش با اندروید 9 را هم قیمت محصولات جدید ال جی که اندروید 11 و بروز است تقریباً برابر می‌فروشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز