جارو برقی سامسونگ بخریم یا ال جی ؟

لست سکند

جارو برقی جزو لوازم برقی بادوام است و معمولا تا چند سال نیاز به تعویض ندارد. به همین دلیل لازم است کاربران قبل از خرید نکاتی را مورد بررسی قرار دهند تا انتخاب بهینه‌ای داشته باشند. در بسیاری از موارد افراد در انتخاب بین دو برند دچار سردرگمی می‌شوند. سامسونگ و ال جی جزو برندهای معتبر و پرطرفدار هستند. مقایسه دو محصول می‌تواند تا حد زیادی کاربران را در انتخاب جاروبرقی مورد نظر کمک کند.

کاماپرس در ادامه به مقایسه دو مدل از جارو برقی‌های سامسونگ و ال جی می‌پردازد:

جاروبرقی سامسونگ 2000 وات VC20M2540

این جارو دارای توان مصرفی دو هزار وات است و کیسه آن دو و نیم لیتر گنجایش برای جمع‌آوری زباله دارد. پنل تنظیم قدرت این جارو به روی دسته آن تعبیه شده است و امکان استفاده راحتی را برای کاربران فراهم کرده است. روی دسته این دستگاه یک مخزن نیز قرار دارد که برای تمیز کردن گرد و غبار است.

این جارو به فیلتر هپا نیز مجهز است که قادر است ریزترین ذرات محیطی را جمع‎آوری کند و برای افرادی که آلرژی دارند، مناسب است. نشانگر تعویض فیلتر یکی از مزیت‌های این دستگاه است. این محصول قادر است تا شعاع 9.2 متری خود را بدون نیاز به تعویض پریز تمیز کند. این دستگاه در حین کار تا 83 دسی‌بل صدا تولید می‌کند و نسبتا کم‌صدا محسوب می‌شود. این جارو به قیمت هفت میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی ال جی 76R03 مخزن دار اتوماتیک 2000 وات

این جارو ال جی با طراحی زیبا و در رنگ آبی تیره تولید شده است. این محصول دارای توان مصرفی دو هزار وات است و قدرت مکش آن در حین استفاده به 380 وات می‌رسد. این جارو می‌تواند همه زباله‌ها و گردوغبارها را تمیز کند. در اسن دستگاه سیستم کمپرسور گردوغبار تعبیه‌ شده است که به کاربران امکان می‌دهد گرد و غبارهای بیشتری را در ظرف جمع‌آوری کند بدون این که نیازی به خالی کردن مداوم محفظه باشد.

این جارو اندازه جمع‌وجور و کوچکی دارد که استفاده از آن را برای کاربران راحت می‌کند. محفظه این دستگاه یک و نیم لیتر ظرفیت دارد و گرد و غبار وارد یک محفظه جدا می‌شود که برای فشرده‌سازی و حذف راحت‌تر زباله‌ها طراحی شده است. فیلتر این جارو ریزترین زباله‌ها و مواد حساسیت‌زا را حذف می‌کند و هوا اتاق را تمیز و تازه می‌کند. این محصول به قیمت شش میلیون و 345 هزار تومان قابل تهیه است.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز