تعویق در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی به دنبال تهدید انصارالله

لست سکند

در پی هشدار ارتش یمن مبنی بر احتمال انجام عملیات گروه انصارالله علیه نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، صفحه رسمی این نمایشگاه در توئیتر از لغو یک کنسرت خبر داد. نمایشگاه اکسپوی دبی در حال حاضر بعد از جام جهانی و المپیک بزرگترین رویداد جهان است که برای اولین بار نیز در خاورمیانه در حال برگزاری است.

به گزارش کاماپرس، این تهدید پس از حملات اخیر این گروه به ابوظبی صورت گرفته است. شبکه اطلاع رسانی انصارالله در توئیتر از احتمال حضور نیروهایشان در نمایشگاه اکسپوی دبی خبر دادند. در پی این اقدام نمایشگاه اکسپو در توئیتر اعلام کرد: صفحه رسمی این نمایشگاه در شبکه توئیتر اعلام کرد: باعث تأسف است که به عرض بازدیدکنندگان برسانیم با توجه به شرایطی فوق‌العاده، جشن “کایروکی” (یک گروه موسیقی) که قرار بود در تاریخ سی‌ام ژانویه در سکوی “الیوبیل” در اکسپو ۲۰۲۰ دبی برگزار شود، به تعویق خواهد افتاد. زمان جدید برگزاری جشن به‌زودی از طریق صفحه‌های ما در فضای مجازی اطلا‌ع رسانی خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

این نمایشگاه بدون اشاره به علت دقیق لغو این جشن، اضافه کرد: «گاهی اوقات در جریان برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دبی، این امکان وجود دارد که برخی رویدادها و نمایش‌هایی که قرار برگزاری آن‌ها گرفته شده، لغو یا به دلایلی مختلف به زمان دیگری موکول شوند». این اطلاعیه نمایشگاه اکسپو تنها یک روز پس از پیام‌ رمزآلود سخنگوی نیروهای مسلح یمن منتشر شده است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز