تداوم ابهام در بازار ارزهای دیجیتال / قیمت روز بیت کوین 9 آذر 1401

لست سکند

بیت کوین با وجود اینکه طی دو روز گذشته در کانال 16 هزار دلاری پیشروی کرده است، اما هنوز نتوانسته از این کانال قیمتی عبور کند. قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته 411 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 16 هزار و 870 دلاری رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خبرگزاری بلومبرگ علت رشد قیمت بیت کوین در روز جاری را به سخنرانی جروم پاول، رئیس خزانه داری آمریکا، مربوط می‌داند. برخی بر این باورند که سخنرانی امروز پاول بار دیگر باعث رشد جزئی نرخ بهره در آمریکا خواهد شد. گروهی دیگر معتقدند که رشد نرخ این رمزارز در روز جاری به دلیل رسیدن قیمت آن به میانگین متحرک 250 هفته‌ای است. این اتفاق برای سومین بار در تاریخ بیت کوین رخ داده و به نظر برخی فعالان خبرهای خوبی منتشر خواهد شد. بررسی شرایط تاریخی بیت کوین نشان داده هر بار که این اتفاق افتاده، نرخ این رمزارز تغییر جهت داده و به خوبی رشد داشته است. البته این تنها یک پیش بینی است و ممکن است برخلاف دو مرتبه گذشته، چنین اتفاقی رخ ندهد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با این وجود هنوز نگرانی‌های زیادی درباره عملکرد بازار رمزارزها وجود دارد. برخی معتقدند نباید به این پیش بینی‌ها و رشدهای جزئی قیمت بیت کوین امیدوار بود و باید محتاطانه عمل کرد. زیرا هنوز ورشکستگی صرافی اف تی اکس به طور کامل روی بازار رمزارزها اثر نگذاشته و به زودی پیامدهای بیشتری از این اتفاق در بازار ارزهای دیجیتال نمایان خواهد شد.

چگونگی تبادل سریع در وب سایت اوکی اکسچنج

برخی معامله گران بازار ارزهای دیجیتال با توجه به شرایط ذکر شده، مایل به معامله سریع بیت کوین یا دیگر رمزارزها هستند. درگاه اوکی اکسچنج خدمت تبادل سریع را به همین منظور در نظر گرفته تا افراد در کمترین زمان به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال بپردازند و یکجا و نقدی وجه مبادله‌ای را دریافت کنند. افرادی که مایل به انجام تبادل سریع در سایت اوکی اکسچنج هستند کافی است به وبسایت اصلی این مجموعه مراجعه کرده و روی گزینه مربوطه کلیک کنند. کاربران بعد از کلیک، به صفحه‌ای فرستاده خواهند شد که در آن باید مقدار رمزارز و زمان دریافت وجه، نوع تبادل و وضعیت خرید ذکر شود. متقاضیان در صورت بروز مشکل در بخش تبادل سریع می‌توانند با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و از آن‌ها کمک بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز