تخفیف 150 هزار تومانی بیمه شخص ثالث تعاون با بیمیتو

افرادی که قصد خرید بیمه نامه شخص ثالث را دارند، می‌توانند از کد تخفیف 150 هزار تومانی بیمه تعاون استفاده کنند. سایت بیمیتو این تخفیف را ارائه می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که قصد خرید بیمه نامه شخص ثالث را از مجموعه تعاون دارند می‌توانند نرخ بیمه مذکور و خسارت آن را استعلام کنند. افرادی که از قبل مشتری بیمه تعاون بوده و از این شرکت بیمه ‌نامه شخص ثالث خریداری کرده‌اند نیز امکان تمدید آن و تکمیل فرآیند مربوطه را دارند. حال اشخاصی که از سایت بیمیتو، بیمه نامه شخص ثالث خود را خریداری می‌کنند با وارد کردن کد تخفیف این مجموعه می‌توانند بیمه مذکور را خریداری کنند. بیمه نامه مذکور به صورت رایگان به سراسر کشور ارسال خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

گذری بر فعالیت بیمه تعاون

شرکت بیمه تعاون با هدف ورود به بخش تعاونی و راهیابی به بازارهای پولی و مالی، در راستای اصل 44 قانون اساسی فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه در طول سال‌های فعالیت خود انواع خدمات بیمه بدنه، شخص ثالث، مسافرت خارجی و درمان و عمر را ارائه داده است.

آریاک سفر

به گفته یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون، این شرکت مصمم است تا حق بیمه تولیدی خود را تا 71 درصد نسبت به سال گذشته بالا ببرد.

سال گذشته بیمه تعاون دستاوردهای زیادی کسب کرد. در سال 1400 نسبت توانگری مالی بیمه تعاون روی عدد 137 تثبیت شد. بنابراین بار دیگر بیمه تعاون توانست سطح توانگری مالی خود را در رتبه یک حفظ کند.

این شرکت با نماد «وتعاون» در بازار سرمایه حضور دارد. وتعاون از نظر فروش حق بیمه در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با رشد 27 درصدی مواجه شد. بیشترین درآمد این سهم به بخش بیمه ثالث اجباری تعلق داشت که 25 میلیارد و 394 میلیون تومان اعلام شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه تعاونبیمیتو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز