بیمه رازی مورد توجه حوزه ورزش و گردشگری

لست سکند

خدمات بیمه‌ای در همه کشورها مهم است و اگر شرکت‌های بیمه خدمات خود را با چاشنی نوآوری همراه کنند، قاعدتا مردم به راحتی از آن استفاده خواهند کرد. بیمه رازی با بهره گیری از زیرساخت‌ها و نوآوری‌ها تلاش کرده تا خدمات بیمه‌ای مورد نیاز مشتریان خود را در کمترین زمان و به شکل مناسبی ارائه دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیمه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیمه رازی با سرویس همراز تلاش کرده تا خدمات بیمه‌ای را به صورت آنلاین و برخط به مشتریان ارائه دهد. یکی از بیمه نامه‌های این شرکت که کاملا به صورت آنلاین در اختیار مردم قرار گرفته، بیمه نامه رازمان است. این بیمه نامه به شکل برخط در وبسایت همراز وجود دارد و 15 طرح مختلف را شامل می‌شود. صدور بیمه نامه رازمان به صورت آنی، بعد از پرداخت حق بیمه، اتفاق می‌افتاد. مشتریان بیمه رازی با نصب اپلیکیشن همراز این امکان را دارند تا انواع خدمات بیمه‌ای را دریافت کنند. نمایندگان و شعب بیمه رازی هم با همراز روند کاری بهتری دارند. این سیستم برای نمایندگان و روسای شعب امکان مشاهده لیست بیمه نامه‌های تمدیدی، دسترسی به عملکرد شعبه و سامانه مناقصات را فراهم آورده است.

فوتبال ایران تحت پوشش بیمه رازی

این شرکت بیمه به حوزه ورزش‌های پرطرفداری مثل فوتبال اهمیت می‌دهد و در اغلب رویدادهای مهم داخلی و جهانی بیمه بازیکنان فوتبال را برعهده می‌گیرد. سال گذشته بیمه بازیکنان بازی حساس ایران و عراق، انتخابی جام جهانی قطر، با این شرکت بود. این موضوع بعدا هم ادامه داشت و بیمه رازی یک مرتبه دیگر تماشاگران، بازیکنان استقلال و پرسپولیس و تمامی عوامل آخرین دربی قرن را بیمه کرد.

فینال جام حذفی هم که اخیرا برگزار شد، تحت پوشش بیمه‌ای شرکت رازی قرار داشت. بیمه رازی پوشش بیمه‌ای برخی از ورزشگاه‌های کشور مثل آزادی، انقلاب، شیرودی و … را برعهده دارد.

راز آسمان پایتخت

ضمن اینکه بازیکنان مطرح فوتبال ایران هم از خدمات این شرکت بیمه‌ای استفاده می‌کنند. هفته گذشته سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، سریک و تمام اسب‌های خود را با بیمه نامه‌های رازی بیمه کرد. اسب‌های آزمون تحت پوشش بیمه‌ دام، طیور و حیوانات اهلی قرار گرفتند.

کدام شرکت بیمه نامه‌های تیم ملی هاکی و ایران مال را صادر کرد؟

رازی در بیمه کردن بازیکنان تیم‌های ورزشی دیگر هم نقش دارد. این مجموعه اواخر سال گذشته تیم ملی هاکی روی یخ ایران را بیمه کرد. این تیم تحت پوشش بیمه نامه مسافرتی شرکت رازی بودند که میزان آن حداکثر 50 هزار یورو برای هر عضو هاکی بود. این بیمه نامه از زمان خروج تیم ملی هاکی تا پایان این سفر ورزشی صادر شد.

بیمه رازی محدود به اشخاص نیست و حتی برخی از مکان‌های شناخته شده ایران هم این شرکت را برای استفاده از خدمات بیمه‌ای انتخاب کرده‌اند. بازار بزرگ ایران مال از ابتدای مراحل ساخت تاکنون، تحت پوشش بیمه رازی است. بیمه‌های ایران مال شامل بیمه حوادث برای سازه‌های این مجموعه، اموال، اثاثیه و کارکنان فروشگاه به همراه آتش سوزی و مسئولیت در مقابل مراجعه کنندگان هستند.

گوشه‌ای از افتخارآفرینی شرکت رازی در سال 1400

بیمه رازی همواره در رویدادهای مهم شرکت داشته و مقاماتی را هم به دست آورده است. این شرکت اواخر سال گذشته به عنوان برگزیده چهارمین کنفرانس الگوهای نوین مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران و هجدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی کشور شناخته شد.

این شرکت در سال 1400 توانست 22 هزار میلیارد حق بیمه تولید کند و درآمد خود را تقریبا 60 درصد رشد دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه رازی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز