بیراهه نوردی جنون آمیز با شاسی بلند مرسدس بنز GLC مدل 2023 (ویدیو)

مرسدس بنز GLC جدید نیز مانند مدل های قبلی اش به گونه ای طراحی شده است که قابلیت های آفرود زیادی داشته باشد. این شاسی بلند از سیستم ها و تجهیزات آفرودی زیادی بهره می برد و به صورت استاندارد به حالت رانندگی آفرود و سیستم تنظیم سرعت در سرازیری مجهز است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید قابلیت های آفرودی مرسدس بنز GLC مدل 2023 را به نمایش می گذارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، مدل پلاگین و تمام برقی مرسدس بنز GLC تجربه آفرود نوردی منحصر به فردی در اختیار سرنشینان می گذارد. در واقع، استفاده از نیروی برق مزایای زیادی دارد و از آن جایی که تمام گشتاور 440 نیوتن متری موتور برقی بلافاصله پس از استارت زدن در اختیار راننده قرار می گیرد، به راحتی می توان آن را در هر زمانی مورد استفاده قرار داد. این امر باعث می شود در هر مسیر ناهمواری یک رانندگی بسیار دقیق و کنترل شده داشت. علاوه بر این، از آن جایی که موتور برقی فقط زمانی که خودرو با سرعت در حرکت است انرژی زیادی مصرف می کند، هنگام حرکت با سرعت کم در آفرود در مصرف نیرو صرفه جویی می شود و مسافتی که می توان با یک بار شارژ پیمود بسیار افزایش می یابد.

آریاک سفر

چنانچه حالت رانندگی آفرود فعال شود، یک دوربین 360 درجه فعال می شود و نمایشگر مرکزی تصاویری از قسمت زیر خودرو، چرخ های جلو و وضعیت آن ها را به نمایش می گذارد. به این ترتیب، راننده می تواند از قبل از وجود سنگ ها و چاله های زیر خودرو مطلع شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : مرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز