بورس روز 9 آذر 1401/ سبزپوشی بازار سرمایه در آخرین روز هفته جاری

شاخص کل آخرین روز هفته جاری را سبز رنگ به پایان رساند و به نیمه کانال 1 میلیون واحدی نزدیک‌تر شد. امروز شاخص کل بورس نسبت به روز قبل 3 هزار و 167 واحد افزایش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 417 هزار و 371 واحدی رسید. شاخص هم وزن نیز در مقایسه با روز گذشته 463 واحد بیشتر شد و در محدوده 413 هزار و 115 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فملی»، «وبانک» و «کگل» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم در روز جاری منفی شد و 41 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی برای سهم «بپاس»، شرکت بیمه پاسارگاد، بود. بعد از آن نمادهای «سصفها» و «شپنا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند. ضمنا امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 10 هزار و 11 میلیارد تومان رسید.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز ارزش معاملات بازار با کاهش شدیدی مواجه شد. بخشی از این کاهش ارزش معاملات بورسی به دلیل عدم معامله اشخاص ریسک گریز بازار در روزهای پایانی هفته بود. به نظر همچنان سرمایه گذاران نسبت به بازار خوش بینی چندانی ندارند و تا زمانی که ثبات در دیگر بازارهای مالی وجود نداشته باشد و ابهامات اقتصادی و سیاسی رفع نشود، مردم به این بخش اطمینان چندانی نخواهند کرد.

اطلاعات عمومی:

با سهم زشگزا آشنا شوید

شرکت شیر و گوشت زاگرس شهرکرد با نماد زشگزا در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این نماد به 566 میلیارد و 400 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس، بنیاد مستضعفان، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سینا بهگزین و چهار شخص حقیقی عمده سهم زشگزا را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز