بورس روز 7 آذر 1401/ عدم بازدهی بازار سرمایه از ابتدای این ماه

لست سکند

شاخص کل کاهش دیروز را جبران کرد و سبز رنگ به پایان رسید. امروز شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 2 هزار و 145 واحد رشد کرد و به مرز 1 میلیون و 408 هزار و 348 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل هزار و 40 واحد بیشتر شد و در محدوده 409 هزار و 684 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات روز جاری بورس به 142 هزار و 444 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «بوعلی»، «شپنا» و «شستا» بیشترین اثر را روی شاخص کل بورس به جا گذاشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 10 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. امروز بیشترین خروج پول حقیقی به سهم «خودرو»، شرکت ایران خودرو، مربوط می‌شد. پس از آن نمادهای «خساپا» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز نیز مانند روزهای قبل سهام خودرویی پیشتاز بازار بورس بود، اما این نمادها نیز نتوانستد بازار را به جلو هل دهند. بررسی کندل‌های ایجاد شده در بازار نشان می‌دهد که حجم و ارزش معاملات شکل گرفته با بسته بودن این بخش تفاوت چندانی ندارد. شاخص بورس ابتدای آذرماه در محدوده 1 میلیون و 408 هزار واحدی قرار داشت. اکنون و بعد از گذشت هفت روز همچنان در همان مرز دست و پا می‌زند و در واقع بازدهی چندانی نداشته است.

اطلاعات عمومی:

اطلاعاتی درباره سهم کمرجان

شرکت بازرگانی و تولیدی مرجان کار با نماد کمرجان در بازار اول فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم تقریبا به 441 میلیارد و 206 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه مالی سرمایه گذاری امید، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی گوهر فام امید و چند شخص حقیقی بیشترین سهم کمرجان را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز