عرضه شاسی بلند لاماری ایما در بورس کالا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بر اساس اطلاعیه بورس کالا در تاریخ نهم آذرماه قرار است خودرو شاسی بلند لاماری ایما در سه نماد از طریق این بازار عرضه شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مجموعا 174 دستگاه لاماری ایما از طریق بورس کالا در تاریخ نهم آذرماه به فروش خواهد رسید که متقاضیان تا ساعت 17 امروز هشتم آذرماه برای ثبت سفارش فرصت دارند.

38 دستگاه لاماری ایما خاکستری در تاریخ 9 آذرماه در بورس کالا با قیمت پایه 981 میلیون تومان عرضه خواهد شد که متقاضیان باید 25 درصد قیمت پایه آن یعنی 245 میلیون و 250 هزارتومان را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازند.

راز آسمان پایتخت

در این طرح همچنین 68 دستگاه لاماری ایما سفید و 68 دستگاه لاماری ایما مشکی نیز  با قیمت پایه 981 میلیون تومان عرضه می‌شود که از متقاضیان خرید این دور رنگ نیز مبلغ 254 میلیون و 250 هزارتومان بابت پیش‌پردخت گرفته خواهد شد.

شرایط خرید شاسی بلند لاماری ایما از بورس کالا

لازم به ذکر است موعد تحویل خودرو شاسی بلند لاماری ایما 19 بهمن 1401 اعلام شده و 9 درصد قیمت معامله بابت مالیات از خریداران گرفته می‌شود. هزینه‌های جانبی شامل بیمه‌گذاری، شماره‌گذاری، عوارض و… 24 میلیون و 728 هزار و 226 تومان خواهد بود.

گفتنی است که فقط اشخاص حقیقی مجاز به ثبت‌ سفارش خودرو شاسی بلند لاماری ایما هستند و اشخاص حقوقی مجاز به ثبت سفارش نیستند. حداقل سن خریدران باید 18 سال تمام باشد و هر کدملی می‌تواند فقط بر روی یکی از کدها ثبت سفارش کند. اشخاصی که پیش از این موفق به خرید خودرو از بورس کالا نشده‌اند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : آرین پارس موتوربورس کالای ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز