بورس روز 15 مرداد 1401/ بالاخره پول حقیقی به بازار سرمایه وارد شد

بورس این هفته را صعودی آغاز کرد و جهش قابل توجهی داشت. امروز شاخص کل بورس نسبت به سه روز پیش 11 هزار و 563 واحد بیشتر شد و به مرز 1 میلیون و 448 هزار و 924 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با چهارشنبه قبل 6 هزار و 87 واحد بالا رفت و 390 هزار و 142 واحد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به محدوده 144 هزار و 762 میلیارد تومانی رسید. نمادهای «فملی»، «وبملت» و «شستا» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس روز جاری داشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت و 185 میلیارد تومان پول حقیقی به این بخش بیرون وارد شد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی مربوط به سهم «فزر»، شرکت پویا زرکان آق دره، بود. بعد از آن سهم‌های «وبملت» و «تاصیکو» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به اعتقاد کارشناسان صعود یکباره شاخص کل بورس ناشی از سیگنال مثبت مذاکرات برجام است. دوازدهم مردادماه علی باقری‌کنی، مذاکره کننده ارشد ایران، راهی وین شد و در سه روز با مقامات کشورهای مختلف حاضر در برجام دیدار کرد. به نظر کارشناسان این سفرها و مذاکرات یک سیگنال مثبت برای بورس هستند.

اطلاعات عمومی:

با سهم تامین سرمایه بانک ملت بیشتر آشنا شوید

شرکت تامین سرمایه بانک ملت با نماد «تملت» در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 5 هزار و 149 میلیارد و 440 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه مالی ملت، سهامی عام، مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سهامی خاص، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی ملت، صندوق سرمایه گذاری اوج ملت و تدبیرگران بهساز ملت، سهامی خاص، بیشترین سهم تملت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز