بورس روز 11 مرداد 1401/ شاخص کل به آرامی در حال پیشروی است

شاخص کل بورس نسبت به روز گذشته 2 هزار و 412 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 1 میلیون و 430 هزار و 18 واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با دیروز 224 واحد بالا رفت و به مرز 380 هزار و 587 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 15 هزار و 1 میلیارد تومان رسید. نمادهای «فارس»، «ومعادن« و «تاپیکو» بیشترین تاثیر را در رشد شاخص کل بورس روز جاری داشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار باز هم منفی شد و 198 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش بیرون رفت. بیشترین میزان خروج پول حقیقی مربوط به سهام «شبندر»، شرکت پالایش نفت بندرعباس، بود. بعد از آن نمادهای «خگستر» و «وپارس» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به نظر کارشناسان هنوز وضعیت بازار بورس متعادل نیست و این بخش روزهای بدی را سپری می‌کند. در حال حاضر ریسک‌های سیستماتیک باعث ریزش شاخص بورس شده است. سهامداران هم احساس مثبتی نسبت به بازار بورس ندارند و نقدینگی خود را به این بخش نمی‌آورند. گروهی از کارشناسان معتقدند در صورتی که ریسک جدیدی به بازار بورس وارد نشود، شاخص کل در همین محدوده‌های کنونی نوسان می‌کند و احتمالا تغییر چندانی نخواهد داشت.

اطلاعات عمومی:

با سهم سامان گستر اصفهان آشنا شوید

شرکت سامان گستر اصفهان با نماد «ثامان» در بازار دوم بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم 257 میلیارد و 900 میلیون تومان است. شهرداری اصفهان، شرکت‌های صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه بازار تمدن، توسعه فن آوران داده پرداززرفام، سهامی خاص، مهندسی کاوه پوشش بناساز، سهامی خاص، و چند شخص حقیقی سهام عمده سامان گستر اصفهان را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورسسامان گستر اصفهان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز