اوضاع بورس روز 12 مرداد 1401/ ادامه رشد پرفراز و نشیب شاخص کل

لست سکند

شاخص کل بورس روز جاری نسبت به دیروز 7 هزار و 338 واحد بالا رفت و به مرز 1 میلیون و 437 هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل 3 هزار و 466 واحد بالاتر رفت و در محدوده 384 هزار و 55 واحدی توقف کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش کل معاملات روز جاری بورس نسبت به دیروز با رشد 100 میلیارد تومانی همراه بود و 2 هزار میلیارد تومان رسید. امروز هم پول حقیقی از بازار بورس خارج شد، طوری که حقیقی‌های بازار 80 هزار میلیارد تومان پول خود را از این بخش بیرون آوردند. امروز نمادهای پتروشیمی پردیس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران و ایران خودرو بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر کارشناسان شرایط بازار سرمایه در روز جاری نسبت به دیروز امیدوارکننده بود اما نمی‌توان درباره بازگشت یکباره آن نظر داد. در کل وضعیت بازار برای روزهای آینده به ورود نقدینگی و بهبود مسائل مرتبط با این بخش بستگی دارد. در صورتی که حقیقی‌های بازار بخواهند نقدینگی بیشتری را از این بخش خارج کنند نمی‌توان نسبت به بهبود آن خوشبین بود. هم اکنون بسیاری از سهام در وضعیت ارزنده قرار دارند و شرایط خوبی برای خرید وجود دارد.

اطلاعات عمومی:

با نماد تماوند آشنا شوید

شرکت سرمایه گذاری تامین سرمایه دماوند با نماد تماوند در بازار دوم فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 3 هزار و 493 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا، سهامی خاص، گسترش صنعت تور ایرانیان، سهامی خاص، سرمایه گذاری پرتو تابان معادن و فلزات، سهامی خاص، سرمایه گذاری زرین پرشیا، سهامی خاص، گروه خدمات بازار سرمایه الگوریتم، سهامی خاص، سهامداران عمده تماوند هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : تامین سرمایه دماوندسازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز